SU, hjemmeboende med barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2017

Zelinasmor

Profilbillede for Zelinasmor
Mor til Z fra november 11. Kommende mor til M december 16.
Anonym skriver:

Det er godt for dig  

Jeg bliver enormt provokeret af din måde at skrive både til mig og andre der prøver at besvare dit spørgsmål!

Når nu du bor hos din mor, så bør hun måske opdrage lidt på dig så du fremadrettet kan finde ud af at debattere i en ordentlig tone som den såkaldte voksen du burde være! 

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

25. november 2017

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg bliver enormt provokeret af din måde at skrive både til mig og andre der prøver at besvare dit spørgsmål!

Når nu du bor hos din mor, så bør hun måske opdrage lidt på dig så du fremadrettet kan finde ud af at debattere i en ordentlig tone som den såkaldte voksen du burde være! 

Som du kan se af min måde at svare på, er du ikke den eneste der blive enormt provokeret, så du skal nødigt snakke. Og vil du være så sød ikke at snakke grimt om min mor på nogen måde tak. 

Anmeld Citér

25. november 2017

Frk.Gravid

Profilbillede for Frk.Gravid
Zelinasmor skriver:

Rolig nu begge to! Vi skal alle kunne være her, og ingen af jeres måder at skrive på er særlig høflige.

Både til dig, Zelinasmor men også dig ts.

Anmeld Citér

25. november 2017

Anonym trådstarter

Frk.Gravid skriver:

Rolig nu begge to! Vi skal alle kunne være her, og ingen af jeres måder at skrive på er særlig høflige.

Både til dig, Zelinasmor men også dig ts.

Jeg har valgt ikke at svare yderligere. Jeg vil ikke beskyldes for noget som helst og jeg vil slet ikke finde mig i at der bliver sagt grimme ting om hverken mig eller min mor.

Anmeld Citér

25. november 2017

Moderator

Profilbillede for Moderator

Husk at hold en god tone i debatten. Det skal være rart for alle at debattere 

Anmeld Citér

25. november 2017

Zelinasmor

Profilbillede for Zelinasmor
Mor til Z fra november 11. Kommende mor til M december 16.

Jeg har ikke sagt onde ting om nogens mor. Jeg kunne også have skrevet at jeg synes du svarer på en rigtig upassende måde når folk prøver at besvare spørgsmålet. Det er et debatforum. Folk prøver at hjælpe og jeg skrev på en pæn måde, men jeg gider ærlig talt ikke svares på sådan en måde. Man skal lade vær med at lave opslag hvis man ikke vil have andre svar end dem man selv ønsker. Det var sidste besked fra mig.

Anmeld Citér

25. november 2017

lineog4

Profilbillede for lineog4
Mod

Jeg ved ikke hvor meget reglerne er lavet om, men jeg flyttede min adresse hjem til min mor (for at kunne overtage lejligheden og fik hjemmeboende SU selvom jeg var forsørger (1800 kroner om måneden).

Anmeld Citér

25. november 2017

ønskebørn74

Profilbillede for ønskebørn74
VI ELSKER VORES TVILLINGE BØLLER OVER ALT...
Anonym skriver:

Hej, jeg har ledt og ledt og kan ingen satser finde på SU hvis man er hjemmeboende med barn (så man er forsørger), jeg bor til leje hos min mor i et tofamilehus og er gift (Og vi bor sammen) jeg kan simpelthen ikke finde nogen sats. Kan i sige mig hvad satsen er eventuelt?

Ring til SU styrelsen og pøj pøj med det.

VORES DEJLIGE TVILLINGE BØLLER,

VORES GULD.. 

Anmeld Citér

26. november 2017

Carina:-)

Profilbillede for Carina:-)
Mod
Bettinnie skriver:

Der står øverst på linket:

Går du på en ungdomsuddannelse, er satsen for din SU afhængig af, hvor du bor og din alder. Er du 18 eller 19 år, kan du kun i særlige tilfælde få satsen til udeboend

Altså er det kun for ungdomsuddannelser når du er 18-19.

og jo loven blev lavet om, så din SU er afhængig af dine forældres indkomst uanset alder.

Min søn er lige fyldt 20 og bor 4 km fra os.

Han får fuld su efter han er fyldt 20 på trods af at jeg ligger i den meget store ende af indtjening 

Før han fyldte 20 var det efter vores indtjening 

Så det er ikke lavet om 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Egmont Publishing A/S
Strødamvej 46
2100 København
CVR: 83131128
Bliv fan på Facebook
Baby.dk på Google+
Cookie information
Denne hjemmeside bruger cookies.

Cookies er nødvendige for at få hjemmesiden til at fungere, men de giver også info om hvordan du bruger vores hjemmeside, så vi kan forbedre den både for dig og for andre. Cookies på denne hjemmeside bruges primært til trafikmåling og optimering af sidens indhold.

Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies.