Perl skriver:
Hejsa! Som det hele lyder vil jeg råde dig til at du burde gå fra ham.. min fornemmelser siger mig i begge har brudt hinandens tillid alt for mange gange....lyder som om der ligger en hel del mere i det end du fortæller, og det ville sikkert blive langt hvis du skulle.. jeg ved personligt selv at bryde tilliden gang på gang.. og så lyve med det gør kun tingene værre.
Min personlige mening er at man skal ikke blive sammen for børnenes skyld eller andre årsager. Du skal nok klare den selvom det sikkert bliver enormt hårdt det første stykke tid (mit gæt ca. lidt over et år)
Ønsker dig alt held og lykke
Det er den eneste gang jeg har gjort sådan noget her. Han har til gengæld gjort det flere gange mod mig.
Jeg ville gerne fortælle meget mere, men det er svært, og hvis jeg gør det, er der alligevel pludselig ikke meget ano over denne her tråd mere. 
Men vi er helt sikkert ikke sammen for børnenes skyld. Vi er sammen fordi jeg er bange for jeg fortryder det alligevel hvis jeg vælger at gå fra ham, og fordi jeg ikke aner hvad jeg skal gøre, eller rettere hvordan jeg skal begå mig uden ham.
vi har været sammen hele mit voksenliv, og vi er blevet til de mennesker vi er idag, fordi vi har været sammen, om det så er godt eller skidt, det er jo svært at sige.... Men det gør det i hvert fald ikke lettere at gå.
Anmeld