Jeg har mødt en fyr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Jeg synes du er nået et langt stykke allerede nu og svaret skal nok komme til dig - giv dig tid! Der kommer en dag, hvor du tænker at nu kan det være nok, og det handler også om at finde styrken i sig selv til at gå fra et forhold man har været i så længe.

Men for din egen skyld må du ikke blive i et dødt forhold, hverken for økonomiens eller børnenes skyld. Hvis der ikke er noget kærlighed mellem mor og far, så er de bedre tjent med at I går hver til sit og bliver lykkelige på ny.

Rigtig meget held og lykke!!

Knus Tulle

og forresten tak for dine ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

LouiseNielsen

Er rigtig ked af jeres forhold ikke køre for godt, og det er i nød til at få fundet ud af på enden den ene eller den anden måde....

Udover det så syntes jeg ikke det er okay at du overnatter med en anden fyr når du er i et forhold, udanset hvor dårligt det køre... Man bør gøre noget færdigt før man begynder noget nyt. Jeg forstår sagtens fristelsen, den har de fleste vist prøvet MEN derfra også til at gøre det syntes jeg der er lang afstand... Jeg syntes du skal sætte dig ned og fortælle din kæreste om det og være ærlig overfor ham, også må i tag den derfor.... Husk lige på hvis det var omvendt, og han ikke fortalte det til dig?

Held og lykke og kram herfra

Anmeld

12. oktober 2009

LauraLW

Hej Ano.

Nu vil jeg ikke kommentere på utroskab vs. ikke-utroskab eller lign, men sige at, som en anden skrev, du skal give dig selv tid (også selvom du har brugt mange år), for lige pludselig er du ikke i tvivl længere. - På et tidspunkt så "betyder" økonomi, bolig etc ikke så meget i beslutningen, og så ka du mærke at det er det rigtige for dig - om du bliver eller ej. Når du er så meget i tvivl nu, så er det måske fordi du ikke er helt færdig med kæresten... ikke helt færdig med at kæmpe for jeres forhold, men jeg er sikker på at man tydeligt kan mærke den der enough is enough. - Sådan tænkte jeg da vi havde krise på krise på krise herhjemme... overvejede ofte om det var det værd, men fandt tryghed i at jeg ville vide det med mig selv, hvis jeg var done...

Håber du forstår... er en meget træt bachelor-skriver idag, og er ikke så snedig til at fomulere mig pt.

Anmeld

12. oktober 2009

Lillefe

Hejsa! Som det hele lyder vil jeg råde dig til at du burde gå fra ham.. min fornemmelser siger mig i begge har brudt hinandens tillid alt for mange gange....lyder som om der ligger en hel del mere i det end du fortæller, og det ville sikkert blive langt hvis du skulle.. jeg ved personligt selv at bryde tilliden gang på gang.. og så lyve med det gør kun tingene værre.

Min personlige mening er at man skal ikke blive sammen for børnenes skyld eller andre årsager. Du skal nok klare den selvom det sikkert bliver enormt hårdt det første stykke tid (mit gæt ca. lidt over et år)

Ønsker dig alt held og lykke

Anmeld

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

LouiseLarsen skriver:

Er rigtig ked af jeres forhold ikke køre for godt, og det er i nød til at få fundet ud af på enden den ene eller den anden måde....

Udover det så syntes jeg ikke det er okay at du overnatter med en anden fyr når du er i et forhold, udanset hvor dårligt det køre... Man bør gøre noget færdigt før man begynder noget nyt. Jeg forstår sagtens fristelsen, den har de fleste vist prøvet MEN derfra også til at gøre det syntes jeg der er lang afstand... Jeg syntes du skal sætte dig ned og fortælle din kæreste om det og være ærlig overfor ham, også må i tag den derfor.... Husk lige på hvis det var omvendt, og han ikke fortalte det til dig?

Held og lykke og kram herfra

Der har vi såmænd været mange gange, og jeg får intet ud af at tale med ham om de her ting. hvis jeg vil have mit forhold til min kæreste til at slutte, så behøver jegbare at fortælle ham hvad der skete i denne weekend.

For det er okay når han gør det, men ikke hvis jeg gør det.

Anmeld

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Perl skriver:

Hejsa! Som det hele lyder vil jeg råde dig til at du burde gå fra ham.. min fornemmelser siger mig i begge har brudt hinandens tillid alt for mange gange....lyder som om der ligger en hel del mere i det end du fortæller, og det ville sikkert blive langt hvis du skulle.. jeg ved personligt selv at bryde tilliden gang på gang.. og så lyve med det gør kun tingene værre.

Min personlige mening er at man skal ikke blive sammen for børnenes skyld eller andre årsager. Du skal nok klare den selvom det sikkert bliver enormt hårdt det første stykke tid (mit gæt ca. lidt over et år)

Ønsker dig alt held og lykke

Det er den eneste gang jeg har gjort sådan noget her. Han har til gengæld gjort det flere gange mod mig.

Jeg ville gerne fortælle meget mere, men det er svært, og hvis jeg gør det, er der alligevel pludselig ikke meget ano over denne her tråd mere.

Men vi er helt sikkert ikke sammen for børnenes skyld. Vi er sammen fordi jeg er bange for jeg fortryder det alligevel hvis jeg vælger at gå fra ham, og fordi jeg ikke aner hvad jeg skal gøre, eller rettere hvordan jeg skal begå mig uden ham.
vi har været sammen hele mit voksenliv, og vi er blevet til de mennesker vi er idag, fordi vi har været sammen, om det så er godt eller skidt, det er jo svært at sige.... Men det gør det i hvert fald ikke lettere at gå.

Anmeld

13. oktober 2009

Lillefe

Anonym skriver:

Det er den eneste gang jeg har gjort sådan noget her. Han har til gengæld gjort det flere gange mod mig.

Jeg ville gerne fortælle meget mere, men det er svært, og hvis jeg gør det, er der alligevel pludselig ikke meget ano over denne her tråd mere.

Men vi er helt sikkert ikke sammen for børnenes skyld. Vi er sammen fordi jeg er bange for jeg fortryder det alligevel hvis jeg vælger at gå fra ham, og fordi jeg ikke aner hvad jeg skal gøre, eller rettere hvordan jeg skal begå mig uden ham.
vi har været sammen hele mit voksenliv, og vi er blevet til de mennesker vi er idag, fordi vi har været sammen, om det så er godt eller skidt, det er jo svært at sige.... Men det gør det i hvert fald ikke lettere at gå.

Mit råd til dig er stadig at du skal lære at stå på egne ben! du er meget velkommen til at skrive til mig.. ! Det kan være hårdt.. men selvom det er hårdt ville det helt sikkert være det bedste for dig. <tiden læger alle sår.. (og så bliver det bedre)

tanker herfra

Anmeld

13. oktober 2009

Miamaja

Hvordan ialverden kan man sove sammen med en anden mand i praksis naar man har mand og born? hvor sagde du til dine born og mand du var henne? jeg har kun et enkelt barn og der er sommetider hverken tid eller mulighed for at sove med min egen mand selv

Anmeld

13. oktober 2009

Anonym trådstarter

Miamaja skriver:

Hvordan ialverden kan man sove sammen med en anden mand i praksis naar man har mand og born? hvor sagde du til dine born og mand du var henne? jeg har kun et enkelt barn og der er sommetider hverken tid eller mulighed for at sove med min egen mand selv

Jeg sagde da til min kæreste at jeg var der hvor jeg var.... Jeg var jo til en fest, som han godt vidste jeg skulle til. Jeg har såmænd på intet tidspunkt løjet for ham, je ha bare ikke fortalt ham at jeg sov sammen med en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.