MariaE skriver:
ikke for noget, men tror dit parforhold er dødt..
Når du er sammen med en fyr o så mange år, har børn med ham og så fiwser i "seng" med en anden mand UNDEN at have dårlig samvittighed..
Ja så er dine følelser for din mand dælme ikke stærke nok til at holde et ægteskab.
Synes for din mands skyld du skal fortælle ham alt og så må han lige som være med til at beslutte om han vil give det et forsøg sammen med dig. og om du overhovedet gider selv.
For man går ikke bare men en anden fyr når man er gift...det er dælme no go i min verden.
Og du siger selv du gerne vil mødes med ham igen...jamen det kan du fint gøre, når først du har sagt til din mand du vil skilles. IKKE før det. Det er det tarveligste man overhovedet kan byde et menneske man bor med.
Så skynd at finde ud af hvor du står, om du vil redde dit forhold eller slutte det. Du kan ikke gøre begge dele og kisse misse med andre i mellemtiden.
Og ja, det bliver hårdt at gå fra din mand hvis det er, og svært med unegrne og hvor skla de bo osv...men du skylder dig selv om din mand at gøre det mest rigtige for jer begge, ingen er tilfredse i et uelsket forhold.
Jeg tror også mit forhold er dødt, men jeg ved det ikke. Jeg fortæller am IKKE hvad der sket
Vi er ikke gift, ikke at det gør det bedre, men synes da lige jeg ville nævne det.
Han har selv gjort de samme ting, og også værre, det gør det heller ikke bedre, men synes også at det skulle med.
Jeg ville kun mødes med den anden hvis jeg var single. jeg har ingen intentioner om at se ham nu, mens jeg er i forhold. Jeg har som sagt ikke forelsket mig i denne her fremmede fyr, på 1 nat. men jeg synes vi havde det rigtig godt. Vi var begge indforståede med at jeg skulle hjem til it rigtige liv igen.
Han er ikke skyld i at jeg tænker som jeg gør nu, han satte bare ekstra skub i tankerne.
Ansemusen: jeg bor på sjælland, mere vil jeg helst ikke sige lige nu, og 800 krone er meget langt over mit budgets holdbarhed.
Zafir: det er satme godt nok lettere sagt end gjort. Jeg har vednt og drejet tingene en million gange, o forskellige scenarier, og jeg finder bare ikke en løsning jeg tør stole på er den rigtige.