Jeg har mødt en fyr.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså - jeg mener at du ikke skal gå fra din kæreste pga en fyr. Jeg mener du skal gå fra din kæreste, fordi der er noget galt.

Det du oplever med den anden fyr, er en rus og de samme rus, du havde da du var nyforelsket med din kæreste. Det vil du kunne opleve med alle mulige, der ikke var din kæreste, fordi det ikke er hverdag. Det er super fedt, at være forelsket og det er en slags forelskelse du oplevede. '

Men du skal gøre op med dig selv om du vil og kan forlade hele dit liv pga en forelskelse. Eller om du kan og vil lave nogen ændringer i dit liv, så du kan opleve de der ture, hvor du er forelsket i din kæreste igen.

Jeg ka da skrive under på at det også er hverdag hjemme hos mig og jeg bare kan tænke SUK!!! over min mand, men der er perioder hvor jeg har smadder meget sommerfugle i maven over ham og pipper rundt på lyserøde skyer...

For mig er det endnu mere utroskab, at du har oplevet rusen med en anden, end hvis du havde knaldet en eller anden i 10 min. Det er vigtigt at du handler på det, hvad enten du gør det ene eller det andet, men det har store omkostninger at gå fra det hele pga en fyr, - for det blir også hverdag!

Men handle skal du, hvad det så end er du handler på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Jeg prøver lige at svare alle i 1 indlæg, det bliver en lang tråd med alle de citeringer....

zafir: Hvis jeg fandt på at gå fra kæresten, ville det ikke være fordi jeg skulle efter ham fra weekenden. Så ville det være fordi min belsutning blot blev fremskyndet, frem for at kæmpe næsten alene 5 år endnu. Men jeg indrømmer da gerne at hvis jeg gik/går fra kæresten så skal jeg da snakke med ham den anden, og se om han nu også er så interessant.

Jeg er godt klar over, at selvom vi ikke dyrkede sex, så er det utroskab i følge både mine egne og kærstens spilleregler.
Men jeg har faktisk ikke så forfærdelig dårlig samvittighed. Jeg ønsker dog ikke at min kæreste finder ud af det, fordi jeg ikke ønsker at såre ham, på trods af at han ofte har gjort det samme selv.

Altså skulle jeg finde på at gå fra kæresten, ville det ikke være på grund af denne her fyr. Jeg har ikke forelsket mig i ham, jeg havde bare en fantastisk nat, hvor jeg var helt afslappet og frygtelig lykkelig, fordi jeg blev behandlet rigtig godt, og tillod mig selv at lukke alt andet ude.
Men han har da virkelig sat skub i nogle tanker der var der i forvejen.

RGN og ansemusen: Jeg er godt klar over vi ikke selv kan klare alt det her, jeg har forsøgt at få hjlp til parterapi, så vel som kun hjælp til mig selv, men jeg fi intet ud af det, andet end besked om at jeg selv kunne betale mig fra det, og at det kostede mange hundrede kroner i timen, samt et smørret grin.
Og ja det ville virkelig blive kompliceret at gå fra hinanden. Han vil hade mig inderligt, økonomiske spørgsmål vil rasere alt, og så har vi jo de her børn der så skal deles.

Og så har i jo alt det andet jeg har skrevet.

Anmeld

12. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

Jeg prøver lige at svare alle i 1 indlæg, det bliver en lang tråd med alle de citeringer....

zafir: Hvis jeg fandt på at gå fra kæresten, ville det ikke være fordi jeg skulle efter ham fra weekenden. Så ville det være fordi min belsutning blot blev fremskyndet, frem for at kæmpe næsten alene 5 år endnu. Men jeg indrømmer da gerne at hvis jeg gik/går fra kæresten så skal jeg da snakke med ham den anden, og se om han nu også er så interessant.

Jeg er godt klar over, at selvom vi ikke dyrkede sex, så er det utroskab i følge både mine egne og kærstens spilleregler.
Men jeg har faktisk ikke så forfærdelig dårlig samvittighed. Jeg ønsker dog ikke at min kæreste finder ud af det, fordi jeg ikke ønsker at såre ham, på trods af at han ofte har gjort det samme selv.

Altså skulle jeg finde på at gå fra kæresten, ville det ikke være på grund af denne her fyr. Jeg har ikke forelsket mig i ham, jeg havde bare en fantastisk nat, hvor jeg var helt afslappet og frygtelig lykkelig, fordi jeg blev behandlet rigtig godt, og tillod mig selv at lukke alt andet ude.
Men han har da virkelig sat skub i nogle tanker der var der i forvejen.

RGN og ansemusen: Jeg er godt klar over vi ikke selv kan klare alt det her, jeg har forsøgt at få hjlp til parterapi, så vel som kun hjælp til mig selv, men jeg fi intet ud af det, andet end besked om at jeg selv kunne betale mig fra det, og at det kostede mange hundrede kroner i timen, samt et smørret grin.
Og ja det ville virkelig blive kompliceret at gå fra hinanden. Han vil hade mig inderligt, økonomiske spørgsmål vil rasere alt, og så har vi jo de her børn der så skal deles.

Og så har i jo alt det andet jeg har skrevet.

Syns det er super gode tanker du har om det selv

Så er det jo bare at finde ud af, hvaffor en vej du går nu... OM det er den ene eller den anden. Det kan kun du finde ud af

Held og lykke!

Anmeld

12. oktober 2009

Ansemusen

Nu ved jeg ikke hvor du bor henne af i landet, men jeg kender en god terapeut, som jeg gerne vil give dig nummeret til, hvis du skriver en privat besked til mig. Hun er fantastisk dygtig og er meget billigere end andre parterapeuter! Ikke fordi hun er dåræigere men fordi hun virkelig brænder for at hjælpe andre og ikke vil have at det skal komme alt for meget an på økonomi hvorvidt folk kan få hjælp. Normalprisen er ca. 1200 kr. for 1 time, hun tager 800 kr. for op til to timer alt efter hvad der er brug for fra gang til gang. Hun  har hjulpet mig og mig og min kæreste enormt meget! SOmmerfuglene kom flyvende tilbage

Anmeld

12. oktober 2009

Muffinmus

ikke for noget, men tror dit parforhold er dødt..

Når du er sammen med en fyr o så mange år, har børn med ham og så fiwser i "seng" med en anden mand UNDEN at have dårlig samvittighed..

Ja så er dine følelser for din mand dælme ikke stærke nok til at holde et ægteskab.

Synes for din mands skyld du skal fortælle ham alt og så må han lige som være med til at beslutte om han vil give det et forsøg sammen med dig. og om du overhovedet gider selv.

For man går ikke bare men en anden fyr når man er gift...det er dælme no go i min verden.

Og du siger selv du gerne vil mødes med ham igen...jamen det kan du fint gøre, når først du har sagt til din mand du vil skilles. IKKE før det. Det er det tarveligste man overhovedet kan byde et menneske man bor med.

Så skynd at finde ud af hvor du står, om du vil redde dit forhold eller slutte det. Du kan ikke gøre begge dele og kisse misse med andre i mellemtiden.

Og ja, det bliver hårdt at gå fra din mand hvis det er, og svært med unegrne og hvor skla de bo osv...men du skylder dig selv om din mand at gøre det mest rigtige for jer begge, ingen er tilfredse i et uelsket forhold.

Anmeld

12. oktober 2009

Tut

MariaE skriver:

Når du er sammen med en fyr o så mange år, har børn med ham og så fiwser i "seng" med en anden mand UNDEN at have dårlig samvittighed..

Ja så er dine følelser for din mand dælme ikke stærke nok til at holde et ægteskab.

Synes for din mands skyld du skal fortælle ham alt og så må han lige som være med til at beslutte om han vil give det et forsøg sammen med dig. og om du overhovedet gider selv.

For man går ikke bare men en anden fyr når man er gift...det er dælme no go i min verden.

Og du siger selv du gerne vil mødes med ham igen...jamen det kan du fint gøre, når først du har sagt til din mand du vil skilles. IKKE før det. Det er det tarveligste man overhovedet kan byde et menneske man bor med.

Så skynd at finde ud af hvor du står, om du vil redde dit forhold eller slutte det. Du kan ikke gøre begge dele og kisse misse med andre i mellemtiden.

Og ja, det bliver hårdt at gå fra din mand hvis det er, og svært med unegrne og hvor skla de bo osv...men du skylder dig selv om din mand at gøre det mest rigtige for jer begge, ingen er tilfredse i et uelsket forhold.

Sjovt jeg ville have skrevet stort set det samme, så "Låner" lige dit lindlæg MariaE

Ano: Gå en lang tur og tænk tingene igennem.

Anmeld

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jeg tror også mit forhold er dødt, men jeg ved det ikke. Jeg fortæller am IKKE hvad der sket

Vi er ikke gift, ikke at det gør det bedre, men synes da lige jeg ville nævne det.

Han har selv gjort de samme ting, og også værre, det gør det heller ikke bedre, men synes også at det skulle med.

Jeg ville kun mødes med den anden hvis jeg var single. jeg har ingen intentioner om at se ham nu, mens jeg er i forhold. Jeg har som sagt ikke forelsket mig i denne her fremmede fyr, på 1 nat. men jeg synes vi havde det rigtig godt. Vi var begge indforståede med at jeg skulle hjem til it rigtige liv igen.

Han er ikke skyld i at jeg tænker som jeg gør nu, han satte bare ekstra skub i tankerne.

Ansemusen: jeg bor på sjælland, mere vil jeg helst ikke sige lige nu, og 800 krone er meget langt over mit budgets holdbarhed.

Zafir: det er satme godt nok lettere sagt end gjort. Jeg har vednt og drejet tingene en million gange, o forskellige scenarier, og jeg finder bare ikke en løsning jeg tør stole på er den rigtige.

Anmeld

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tut skriver:

Sjovt jeg ville have skrevet stort set det samme, så "Låner" lige dit lindlæg MariaE

Ano: Gå en lang tur og tænk tingene igennem.

Jeg har tænkt og tænkt og tænkt i flere år nu, jeg kommer bare ike frem til løsningen.

Anmeld

12. oktober 2009

Tulle28

Jeg synes du er nået et langt stykke allerede nu og svaret skal nok komme til dig - giv dig tid! Der kommer en dag, hvor du tænker at nu kan det være nok, og det handler også om at finde styrken i sig selv til at gå fra et forhold man har været i så længe.

Men for din egen skyld må du ikke blive i et dødt forhold, hverken for økonomiens eller børnenes skyld. Hvis der ikke er noget kærlighed mellem mor og far, så er de bedre tjent med at I går hver til sit og bliver lykkelige på ny.

Rigtig meget held og lykke!!

Knus Tulle

Anmeld

12. oktober 2009

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Jeg synes du er nået et langt stykke allerede nu og svaret skal nok komme til dig - giv dig tid! Der kommer en dag, hvor du tænker at nu kan det være nok, og det handler også om at finde styrken i sig selv til at gå fra et forhold man har været i så længe.

Men for din egen skyld må du ikke blive i et dødt forhold, hverken for økonomiens eller børnenes skyld. Hvis der ikke er noget kærlighed mellem mor og far, så er de bedre tjent med at I går hver til sit og bliver lykkelige på ny.

Rigtig meget held og lykke!!

Knus Tulle

Skal lige huske at sige at hans løn ikker er hø, så jeg har altså ikke taget/beholdt ham for pengenes skyld, men vores dårlige økonomi besværliggør et evt. brud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.