Puha så skete det igen at angsten tog over. Ligger herhjemme i min seng og hjertet galopere derudaf... Er så ked af det, er lige startet på en ny uddannelse (været der tre uger og de super søde), kan slet ikke forstå at jeg er endt her igen med angsten.
Kunne ikke komme afsted igår og idag er ikke bedre. Er nok nødt til at indse at jeg ikke kan komme igennem en uddannelse som det er nu. Det godt nok en hård erkendelse at skulle frem til. (især fordi man altid havde forestillet sig selv som vel uddannet og med godt job osv.)
Har virkelig brug for nogle positive historier nu, om at det godt kan blive bedre og man godt kan komme igennem livet med angst.
Er begyndt at føle jeg lægger min mand til last og vores situation (med bolig) kan ikke blive bedre så længe jeg ikke er sikret en indkomst. Jeg er 26 og føler ikke at jeg kan komme nogle vejene i livet... Går til psykolog hver anden uge, men har snart brugt alle mine gange (har fået nummer to henvisning fra læge). Hvad gør jeg nu?
Kan slet ikke engang overskue at melde mig syg fra studiet eller helt udmelde mig.
hvis jeg skal ud af huset er det pt kun når jeg henter børn, og hvis der skal handles bliver jeg nød til at have børnene med ellers kan jeg ikke klare det. (børnene gør at jeg ikke har tid til at tænke på om jeg møder folk jeg ikke vil møde osv.).
Puha undskyld mit deprimerende indlæg, men har virkelig brug for noget positivt fra andre.
Anmeld
Citér