lineog4 skriver:
Nu ved jeg ikke hvornår planen blev lavet, men jeg lavede selv en masse planer mens jeg var gravid især om hvad jeg kunne uden baby og måtte trække alt i land og kom først ud fra hjemmet i flere timer da hun var 9 mnd 
Jeg ville selv sige: søde skat, jeg ved hvad jeg sagde, men jeg kan ikke nu. Jeg vil være et helvede til den fest og vil måske endda sidde og være små ked af det. Kigge på uret og være en pine for dig og alle andre. Jeg synes vi skal spørge om hun må komme med.
Jeg var selv til bryllup da mit 4. Barn var et par måneder og han var med i liften og sov det meste af tiden, og så tog vi tidligt hjem. Det var slet ikke et problem og vist egentlig mest en selvfølgelighed selvom de andre børn ikke måtte komme med.
Det er lidt det samme der er sket her, vi fik invitationen da hun var et par uger gammel og der tænkte jeg "herre gud, når hun er 3 måneder kan jeg vel godt lade farmor passe hende".
Jeg tror netop jeg vil sidde, som du beskriver, og kigge på uret hele dagen, mens jeg ængsteligt tænker på om hun mon græder nu og om de mon kan trøste hende. Vi har en baby, som fra hun var helt spæd, har grædt meget. Det gør hun som sådan ikke mere, men hun er meget bevidst omkring hvem der holder hende og bevidst om hvis tingene ikke bliver gjort som normalt. Begge ting udløser gråd hos hende, på trods af at vi virkelig "øver" i at andre holder hende.
Nå jeg kom lige ud på et sidespor, men jeg vil sige tak for svaret! Jeg vil få talt med min kæreste om det og se om vi ikke kan få hende med til brylluppet.
Anmeld
Citér