Droppe ud af spl. studie og læse medicin - hjælp:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2017

nille

Profilbillede for nille

Jeg er 37 år og startede sidste sommer på jurastudiet, det er på deltid, da jeg arbejder fuldtid ved siden af, jeg er så glad for at sadle om, og det eneste der ærger mig er at jeg ikke gjorde det noget tidligere. 

Så hvis det er lægestudiet du drømmer om, er det da den vej du skal følge.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2017

Anonym trådstarter

nille skriver:

Jeg er 37 år og startede sidste sommer på jurastudiet, det er på deltid, da jeg arbejder fuldtid ved siden af, jeg er så glad for at sadle om, og det eneste der ærger mig er at jeg ikke gjorde det noget tidligere. 

Så hvis det er lægestudiet du drømmer om, er det da den vej du skal følge.

Tak for din besked! Det er så dejligt at høre, at alderen ikke er en hindring 

Anmeld Citér

8. april 2019

emberglou

Hej alle, igen tak for jeres søde beskeder og opmuntringer 

Melder lige ind med en update: jeg droppede ud, flyttede til Aarhus og er snart færdig med min HF på VUC, indtil videre med et snit på 11,7 og 3 “nemme” eksamener tilbage. Den er så godt som hjemme og jeg ser ud til at kunne komme ind på medicin på Aarhus universitet til efteråret og jeg er SÅ glad for at jeg tog springet 

Vh. Louise 

Anmeld Citér

8. april 2019

Tommelise

emberglou skriver:

Melder lige ind med en update: jeg droppede ud, flyttede til Aarhus og er snart færdig med min HF på VUC, indtil videre med et snit på 11,7 og 3 “nemme” eksamener tilbage. Den er så godt som hjemme og jeg ser ud til at kunne komme ind på medicin på Aarhus universitet til efteråret og jeg er SÅ glad for at jeg tog springet 

Vh. Louise 

Sikke en dejlig update.

Livet er for kort til ikke at gå efter sine drømme.

Rigtig meget held og lykke med det hele.

Anmeld Citér

13. april 2019

Drwhosaidthat

Håber du kommer ind! Og så velkommen til verdens bedste studie og efterfølgende verdens bedste job :-) 

Anmeld Citér

13. april 2019

God-mor

emberglou skriver:

Vh. Louise 

Du er fandme sej Hvor var det godt du gjorde det du havde mest lyst til og tillykke med det flotte snit. 

Anmeld Citér

14. april 2019

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Vh. Louise 

Sikke en dejlig Update - stort tillykke med det. Hvordan med din lille familie, er de flyttet med? Blev lige nysgerrig...

Anmeld Citér

15. april 2019

emberglou

SØS skriver:

Sikke en dejlig Update - stort tillykke med det. Hvordan med din lille familie, er de flyttet med? Blev lige nysgerrig...

Jeps vi flyttede i samlet flok  og alt er gået så godt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.