søger et godt råd med hensyn til vores flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2009

Amelia<3

Sanne og Nicklas skriver:

Vi er jo lige begyndt på grød, da Nicklas igen ikke har taget nok på.

og vi skulle så se om vi ikke få en flaske modermælkserstaning i ham enden vi gik i seng.

men men Nicklas har ikke ville tage flasken siden han var 2-3 uger gammel han sputter det ud eller sætter tungen for. vi har ventet og ventet på at vi kunne skifte fra profylac (staves) til nan ha 1 da vi troede det var fordi han ikke kunne lide det andet, men han gør det sammen med nan´en om den er kold eller varm. det ville være rigtig dejlig hvis vi kunne få vores nattesøvn igen og jeg ikke skal op og amme ham en 2-3 gang i løbet af natten. for ca 14 dage siden ammede jeg godnat kl 22 og så sove han frem til kl 04.30-05.30 hvor jeg så ammede igen og han sov videre til kl 08.00-08.30

Har ikke nogle gode råd til hvordan vi kan få ham til at tage sin flaske igen

min datter vil ikke tager alle flasker, vi har prøvet alle flasker også avent men den kunne hun ikke finde ud af. Til sidst prøvede vi pigoen den er god for sutteprikken er formet som brystvorten så den tog hun imod med det samme.

Ang. mælk har vi også prøvet den fra apoteket, nan1 og allomin men dem gad hun ikke have, så sagde vores SP at vi skulle prøve arla baby mælk og den er hun helt vild med

Håber at I finder løsning så jeres dreng begynder at tager på Held og lykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.