søger et godt råd med hensyn til vores flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

vi er lige vendt tilbage til avent og har forsøgt med alle dutterne og ingen af den gider ham.

Okay hvad så med at gi ham babymælk??? Det er noget du kan købe frisk...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Vingummien

tror jeg vil prøve at give ham, det af et eller snapseglad som de gjorde det på syghuset.

de har taget en test fra hans navlestreg og i brevet vi fik stod der at det var bedst at vi ventede til han var ½ år med at give ham, andet.

Ja gør det, kan jeg også huske de gjorde ved Emil et par gange inden amning var på toppen

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Har lige siddet og malket ud som en eller anden ko... og tror i så han ville have det nej nej. så vi endte ud i at amme igen...

Har vi en lille bestem herre som søn

Anmeld

9. oktober 2009

Moar'en

Jeg skal slet ikke gøre mig klog på det her, men da Viktor var indlagt på intensiv efter fødslen fik han Nutramigen da de ikke havde snakket med os om der var noget allagi i familien. Det er ihverfald det de bruger på Skejby til allergi børn, har du prøvet den? Den ret dyr, men kan tilgengæld fåes den på resept fra lægen.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Lindskjold skriver:

Jeg skal slet ikke gøre mig klog på det her, men da Viktor var indlagt på intensiv efter fødslen fik han Nutramigen da de ikke havde snakket med os om der var noget allagi i familien. Det er ihverfald det de bruger på Skejby til allergi børn, har du prøvet den? Den ret dyr, men kan tilgengæld fåes den på resept fra lægen.

Nej den har jeg slet ikke hørt om, kunne være jeg lige skulle ringe til vores læge på mandag.

men tror slet ikke han gider den flaske for jeg har pumpet ud i dag og det ville han heller ikke have.

Anmeld

9. oktober 2009

Moar'en

Har du prøven anden "tut" til flasken? Viktor gider ikke de helt runde sutter på flaskerne, han skal have dem der er flade (hvis du forstår) ( mærkeligt nok for skal han have en alm. sut skal den være rund og ikke flad, hi hi)

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Lindskjold skriver:

Har du prøven anden "tut" til flasken? Viktor gider ikke de helt runde sutter på flaskerne, han skal have dem der er flade (hvis du forstår) ( mærkeligt nok for skal han have en alm. sut skal den være rund og ikke flad, hi hi)

jeps har prøvet en masse forskellig

Anmeld

9. oktober 2009

Moar'en

jeps har prøvet en masse forskellig

øv, så tror jeg desværre ikke jeg har andre råd, jov det skulle være, når han skal have flaske (jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du gør nu ) kunne du så ligge ham så han ligger mere som om han bliver ammet? Her skal Viktor ligge helt ned for at spise ellers tager han ikke noget. Jeg ved godt de siger han

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Lindskjold skriver:

øv, så tror jeg desværre ikke jeg har andre råd, jov det skulle være, når han skal have flaske (jeg ved selvfølgelig ikke hvordan du gør nu ) kunne du så ligge ham så han ligger mere som om han bliver ammet? Her skal Viktor ligge helt ned for at spise ellers tager han ikke noget. Jeg ved godt de siger han

Nicklas skal os ligge ned og have klud overhovede så han ikke kan kigge alle andre steder hen, hvis han kan se det mindste som fanger hans blik kan jeg lige så godt opgive med det sammen.

Gad vide hvor han har sin stædighed fra?

Anmeld

9. oktober 2009

Moar'en

Hi hi. Godt med en stædig og nysgerrig dreng, det er jo nogle gode tegn. Håber der er noget der snart virker for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.