søger et godt råd med hensyn til vores flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.976 visninger
30 svar
0 synes godt om
9. oktober 2009

SaNiNa

Vi er jo lige begyndt på grød, da Nicklas igen ikke har taget nok på.

og vi skulle så se om vi ikke få en flaske modermælkserstaning i ham enden vi gik i seng.

men men Nicklas har ikke ville tage flasken siden han var 2-3 uger gammel han sputter det ud eller sætter tungen for. vi har ventet og ventet på at vi kunne skifte fra profylac (staves) til nan ha 1 da vi troede det var fordi han ikke kunne lide det andet, men han gør det sammen med nan´en om den er kold eller varm. det ville være rigtig dejlig hvis vi kunne få vores nattesøvn igen og jeg ikke skal op og amme ham en 2-3 gang i løbet af natten. for ca 14 dage siden ammede jeg godnat kl 22 og så sove han frem til kl 04.30-05.30 hvor jeg så ammede igen og han sov videre til kl 08.00-08.30

Har ikke nogle gode råd til hvordan vi kan få ham til at tage sin flaske igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvad tid får han aftensmad? og hvor lang tid går der før han får nat flasken? :0)

Anmeld

9. oktober 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg tænker at han måske slet ikke kan lide erstatningen Hvis jeg var dig ville jeg prøve at skifte til et andet mærke.

Min datter gjorde det samme da hun startede på erstatninge. Da jeg skiftede til HIPP så kørte det lige ned:0)

Knus Christina, som håber i finder en løsning:0)

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Karina: Jamen det er første gang i går han fik grød og det fik han ved en halv 6 tiden. og så vågnede han kl 21 og var hunde sulten. og så spise han ikke før kl 02 da vi forsøgte at give han flaksen der. han plejer ellers at blive ammet godnat kl 22 når vi går i seng.

men vi har forsøgt at give ham fasken på alle døgnet tiden, udne held.

Christina: Vi kan desværre ikke bruge andet end de to produkter da han er disponibel for allergi.  fik skiftede fra det er profylac til nan ha1 uden held.

ved så ikke om der er andre mærker mod allergi

jeg kan ikke citer så jeg gør lige sådan her

Anmeld

9. oktober 2009

Valle81

Sanne og Nicklas skriver:

Karina: Jamen det er første gang i går han fik grød og det fik han ved en halv 6 tiden. og så vågnede han kl 21 og var hunde sulten. og så spise han ikke før kl 02 da vi forsøgte at give han flaksen der. han plejer ellers at blive ammet godnat kl 22 når vi går i seng.

men vi har forsøgt at give ham fasken på alle døgnet tiden, udne held.

Christina: Vi kan desværre ikke bruge andet end de to produkter da han er disponibel for allergi.  fik skiftede fra det er profylac til nan ha1 uden held.

ved så ikke om der er andre mærker mod allergi

jeg kan ikke citer så jeg gør lige sådan her

Hejsa,

Min datter er også disponeret for allergi, og købte også Profylak til hende, men hun ville ikke have det:0) Prøvede også nan men heller ikke, og tjah valget stod mellem mad eller ignenting, så måtte droppe det med disponeret for alleregi:0)

Jeg ammede hende fuldt i tre måneder, men måtte holde, da mine brystvorter sagde stop, og hun ville ikke accepterer Profylak og Nan, da smagen lå for langt væk fra modermælk smagen. Hipp minder rigtig meget om alm modermælk, og det slubrede hun i sig:0)

Knus

Anmeld

9. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Hvad får han i løbet af en hel dag? - altså har du ammet ham indtil nu, eller?

Min datter begyndte og få grød da hun var 3½ mdr. gammel. Første måltid med grød, var kl. 12. Hun fik så meget grød som hun kunne overskue, derefter blev hun tilbudt flasken. (den havde hun hidtil sagt nej til). Hun lærte hurtigt og acceptere at hun fik flaske bagefter.

Jeg gav Malou Selma mad hver 3. time, på den måde følte jeg at hun ikke nåede og blive så sulten at hun bare sagde nej til ting, uden overhovedet og vide hvad det var til.

Det var nok ikke helt svaret på dit spørgsmål, men snarere noget og tænke over. (måske)

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

okay.... men  har i fået ham testet så i med sikkerhed ved at han ikke kan tåle alm. modermælkserstatning? for ellers ville jeg prøve almindelig NAN1... hvis han ikke kan tåle det kaster han op, eller får tynd mave eller slår ud....

i det tilfælde kunne du måske prøve at malke ud til hans nat flaske?

da Nikoline begyndte på grød følte jeg at hele vores rytme røg i vasken og at vi skulle til at finde en ny.... jeg tror du er nødt til at acceptere at tingene ser anderledes ud for en tid... i skal finde ud af hvilket mad han skal have, hvornår og hvilket tidspunkt der passer bedste til nat flasken :0)

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

forresten, hvilke flasker bruger i?

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

DatterMalou skriver:

Hvad får han i løbet af en hel dag? - altså har du ammet ham indtil nu, eller?

Min datter begyndte og få grød da hun var 3½ mdr. gammel. Første måltid med grød, var kl. 12. Hun fik så meget grød som hun kunne overskue, derefter blev hun tilbudt flasken. (den havde hun hidtil sagt nej til). Hun lærte hurtigt og acceptere at hun fik flaske bagefter.

Jeg gav Malou Selma mad hver 3. time, på den måde følte jeg at hun ikke nåede og blive så sulten at hun bare sagde nej til ting, uden overhovedet og vide hvad det var til.

Det var nok ikke helt svaret på dit spørgsmål, men snarere noget og tænke over. (måske)

jamen jeg har ammet fuldt ud fra han var en 2-3 uger gammel og han er så 4 måneder på søndag.

han gik osse grød i går til han ikke ville have mere og så spiste han 5 min bryst bagefter osse han spiste næten en hel dl grød og så var han sulen 3 timer efter igen. jeg ammer hver 1½-3 time

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

ka-ri-na skriver:

okay.... men  har i fået ham testet så i med sikkerhed ved at han ikke kan tåle alm. modermælkserstatning? for ellers ville jeg prøve almindelig NAN1... hvis han ikke kan tåle det kaster han op, eller får tynd mave eller slår ud....

i det tilfælde kunne du måske prøve at malke ud til hans nat flaske?

da Nikoline begyndte på grød følte jeg at hele vores rytme røg i vasken og at vi skulle til at finde en ny.... jeg tror du er nødt til at acceptere at tingene ser anderledes ud for en tid... i skal finde ud af hvilket mad han skal have, hvornår og hvilket tidspunkt der passer bedste til nat flasken :0)

jeps han er blevet testet han de kloge anbefaler at vi giver han mad mod allergi ind til han er ½ år og derefter stadig er obs på det.

Vi bruger avent da det var de eneste han ville have som helt lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.