søger et godt råd med hensyn til vores flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Altså jeg vil tro at han jo lige skal vænne sig til den måde han bliver mæt på. Det er en helt anden, end når han fåe bryst.. Men i starten ville jeg bare tænke at det så må være hver 3. time at hun får noget. Andet er der jo ikke og gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. oktober 2009

SaNiNa

DatterMalou skriver:

Altså jeg vil tro at han jo lige skal vænne sig til den måde han bliver mæt på. Det er en helt anden, end når han fåe bryst.. Men i starten ville jeg bare tænke at det så må være hver 3. time at hun får noget. Andet er der jo ikke og gøre.

han får jo kun grød en gang om dagen, den flaske som vi prøver at indfører er for at se om han sover bedre om natten ellers holder han fest og han får desværre ikke nok næring hos mig mere til at kunne tage på

Anmeld

9. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

måske kunne du forsøge at malke ud og se om det er smagen han protesterer imod..... ellers ville jeg forsøge at købe een anden flaske og se om det dutter bedre....

hvordan sover han sådan dagen igennem?

Anmeld

9. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Sanne og Nicklas skriver:

Måske i skal give det lidt tid. Må han ikke få vælling?

Anmeld

9. oktober 2009

Mormilla

Sanne og Nicklas skriver:

Vi er jo lige begyndt på grød, da Nicklas igen ikke har taget nok på.

og vi skulle så se om vi ikke få en flaske modermælkserstaning i ham enden vi gik i seng.

men men Nicklas har ikke ville tage flasken siden han var 2-3 uger gammel han sputter det ud eller sætter tungen for. vi har ventet og ventet på at vi kunne skifte fra profylac (staves) til nan ha 1 da vi troede det var fordi han ikke kunne lide det andet, men han gør det sammen med nan´en om den er kold eller varm. det ville være rigtig dejlig hvis vi kunne få vores nattesøvn igen og jeg ikke skal op og amme ham en 2-3 gang i løbet af natten. for ca 14 dage siden ammede jeg godnat kl 22 og så sove han frem til kl 04.30-05.30 hvor jeg så ammede igen og han sov videre til kl 08.00-08.30

Har ikke nogle gode råd til hvordan vi kan få ham til at tage sin flaske igen

Det er da ikke så godt med ham bette mand. Hvilken flaske bruger i og hvilken sutter til flasken bruger i???

Da Patrick fik flaske ville han kun ta en sut med flere huller i. Dem med et ville han ikke ta fordi det kom ud i en for stor stråle...

Anmeld

9. oktober 2009

Vingummien

Emil fik også profylak og det er som regl kun nødvendig til de er omkring 4 mdr og bagefter fik han altså bare allomin og det spiste han med velbehag

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

ka-ri-na skriver:

måske kunne du forsøge at malke ud og se om det er smagen han protesterer imod..... ellers ville jeg forsøge at købe een anden flaske og se om det dutter bedre....

hvordan sover han sådan dagen igennem?

Vi har prøvet med flere forskellig lånte flasker og dutter og det er avent vi vender tilbage til hvergang.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

DatterMalou skriver:

Måske i skal give det lidt tid. Må han ikke få vælling?

tja det ved jeg faktisk ikke. men mon ikke

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

Mormilla skriver:

Det er da ikke så godt med ham bette mand. Hvilken flaske bruger i og hvilken sutter til flasken bruger i???

Da Patrick fik flaske ville han kun ta en sut med flere huller i. Dem med et ville han ikke ta fordi det kom ud i en for stor stråle...

vi er lige vendt tilbage til avent og har forsøgt med alle dutterne og ingen af den gider ham.

Anmeld

9. oktober 2009

SaNiNa

suanne85 skriver:

Emil fik også profylak og det er som regl kun nødvendig til de er omkring 4 mdr og bagefter fik han altså bare allomin og det spiste han med velbehag

tror jeg vil prøve at give ham, det af et eller snapseglad som de gjorde det på syghuset.

de har taget en test fra hans navlestreg og i brevet vi fik stod der at det var bedst at vi ventede til han var ½ år med at give ham, andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.