At snyde fyre på den måde er ikke ok. Samtidig aner du ikke hvad gener der medføres til et evt. Barn. Måske løber der en alvorlig sygdom i familien eller lign. - samtidig kan jeg ikke lade være med at tænke på alle de sygdomme du risikerer at have fået ved denne livsstil.
At tro du ikke kan blive gravid, fordi du endnu ikke er blevet det ved at knalde tilfældige, er også en alt for hurtig konstatering. Du har næppe været sikker på at ramme ægløsning hver gang og generelt prøver mange i længere tid for at opnå graviditet.
Du påstår at du er voksen, men din tilgang til tingene er ret så umodent. Hvis du virkelig var så voksen og moden som du påstår, ville du også vide at en sædbank er det mest sikre. Her er sæden tjekket for diverse sygdomme og du får hjælp og vejledning til hvornår i din cyclus der er størst chance for graviditet.
Og ellers finder der sider på nettet hvor folk der ønsker børn, men ikke et forhold, kan mødes og aftale et barn sammen. Disse er ofte brugt af homoseksuelle der af gode grunde ikke kan få børn med deres partner, men der er altså også en del i samme situation som dig selv. Oftest er det dog nogen der stadig vil være en del af barnets liv, men det er vel heller ikke så slemt igen.
Når nu du er så voksen, så tænk dog det hele ordentlig igennem. Ellers kan jeg ikke se hvordan du skal kunne stå med er barn alene, hvis det nogensinde sker.
- Om profilen er en troll eller ej, vil jeg ikke tage stilling til. Jeg vælger at lade som om at jeg tror på st det er seriøst ment - hvor skræmmende det end er...
Anmeld