Sædbank - Nej Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Jeg tror i alle misforstår mig! Jeg bruger ikke denne metode længere - det er derfor, jeg spørger herinde om hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Seriøst? ? Jeg skriver fra en mobil... Da klokken er efter midnat. 

Og har du nogensinde hørt om at ord smutter. At man ikke er perfekt. 

Jeg gider ikke diskutere sådan noget så latterligt.. 

Din brug af komma er sgu heller ikke i top. Men godnat supergirl, håber du sover godt  

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Charlotte Tishøj skriver:

Vi kan vel ikke alle elske hinanden - jeg synes da også, at du behandler mig lidt ubehøvlet og anklager mig for at være en "troll" osv. Det er lidt demotiverende, for en kvinde, der har prøvet at få børn i lang tid

Det var ikke mig der sagde det først. Men vi siger det lægger meget op til at du er det.  Men fair nok at du er ægte. 

Hvad har du gjort for at blive gravid udover at knalde?  Dit indlæg hedder Sædbank nej tak. Hvilke mulighed tænker du selv der er tilbage?

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Din brug af komma er sgu heller ikke i top. Men godnat supergirl, håber du sover godt  

Jeg sover fantastiskt... For jeg tager mig ikke at folk småligheder. 

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Jeg sover fantastiskt... For jeg tager mig ikke at folk småligheder. 

*fantastisk

Anmeld

12. juni 2017

SkønneSusanne

Det var da det mest besynderlige oplæg jeg har set! Godt nok nogle specielle og interessante mennesker, der er herinde!

Anmeld

12. juni 2017

Thilde86

Undskyld min ærlighed, men det du har gang i er EKSTREMT FORKERT! Det burde faktisk direkte være ulovligt. De mænd du er sammen med regner med du taler sandt, og du risikerer at gøre en af dem til far, uden han har et valg, og selvom du ikke vil kontakte ham, så vil han gå rundt og have et barn han ikke kender til - hvis det var omvendt, ville du så selv bryde dig om at nogen udnyttede dig på den måde?

Jeg er i chok over at nogen kan finde på sådan noget. Vil man som enlig have barn, så er det præcis det donorsæd er til for - forskellen er bare at donoren selv har truffet beslutningen og er afklaret med at han vil være med til at sætte børn i verden, som han aldrig vil komme til at kende.

Anmeld

12. juni 2017

SkønneSusanne

Undskyld min ærlighed, men det du har gang i er EKSTREMT FORKERT! Det burde faktisk direkte være ulovligt. De mænd du er sammen med regner med du taler sandt, og du risikerer at gøre en af dem til far, uden han har et valg, og selvom du ikke vil kontakte ham, så vil han gå rundt og have et barn han ikke kender til - hvis det var omvendt, ville du så selv bryde dig om at nogen udnyttede dig på den måde?

Jeg er i chok over at nogen kan finde på sådan noget. Vil man som enlig have barn, så er det præcis det donorsæd er til for - forskellen er bare at donoren selv har truffet beslutningen og er afklaret med at han vil være med til at sætte børn i verden, som han aldrig vil komme til at kende.

Er helt enig med dig - det er godt nok en uforsvarlig måde at prøve at få børn!

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Thilde86 skriver:

Jeg kan godt se, hvad du mener! Det er også derfor jeg spørger herinde, om der er nogle, som kender nogle andre metoder?

Anmeld

12. juni 2017

Thilde86

Jeg kan godt se, hvad du mener! Det er også derfor jeg spørger herinde, om der er nogle, som kender nogle andre metoder?

Okay, jamen donorsæd. Hvis du ikke vil gå i en sædbank, så må du jo overveje om du kender nogen, som kunne være interesseret i at få et barn med dig (fx en enlig ven, som også gerne vil have børn - har før hørt om nogen der har gjort det sådan).

Men forstår ikke lige hvad du har imod sædbanker? Jeg kender en som har fået den dejligste datter på den måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.