Sædbank - Nej Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly
Supergirl skriver:

Om hun er falsk eller ej. Dårlig stil. Squ ikke et rart menneske der sidder bag den skærm.

Enig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Charlotte Tishøj skriver:

Og hvilke belæg har du for dette udsagn?

Den må du skriver på. Skriver til andre og at du har syntes at lyve for folk er ok? 

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Cherraly skriver:

Enig.

Man må virkelig kede sig eller havde det dårligt for at opfører sig sådan. 

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Om hun er falsk eller ej. Dårlig stil. Squ ikke et rart menneske der sidder bag den skærm.

Bare fordi jeg står i en svær situation, så betyder det ikke, at jeg er falsk. Ved ikke om i tænker over det, men det er faktisk noget, som har taget hårdt på mig i lang tid - derfor synes jeg ikke det er særlig hensynsfuldt af dig, at skrive sådan noget om mig. Det kan godt være, at jeg er lidt hård i tonen, men sådan er jeg desværre bare. 

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Den må du skriver på. Skriver til andre og at du har syntes at lyve for folk er ok? 

Jeg har jo ikke sagt, at jeg synes det er en okay at lyve for folk. Det er jo derfor, jeg spørger herinde for at få hjælp til andre metoder

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE

Bare fordi jeg står i en svær situation, så betyder det ikke, at jeg er falsk. Ved ikke om i tænker over det, men det er faktisk noget, som har taget hårdt på mig i lang tid - derfor synes jeg ikke det er særlig hensynsfuldt af dig, at skrive sådan noget om mig. Det kan godt være, at jeg er lidt hård i tonen, men sådan er jeg desværre bare. 

Hård?  Går du rundt og snakker som du skriver herinde?  

Jeg siger sandheden ligesom dig. Jeg synes ikke du er rar. 

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE

Jeg har jo ikke sagt, at jeg synes det er en okay at lyve for folk. Det er jo derfor, jeg spørger herinde for at få hjælp til andre metoder

Du skriver at du ikke fopstår at dine venner synes det er forkert ... Så ser du det jo ikke som forkert, at det er ok at lyve. 

Du er i 30erne og mente at de bedste måde at få et barn på var at knalde en masse forskellige fyre?  

Hvorfor?

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Hård?  Går du rundt og snakker som du skriver herinde?  

Jeg siger sandheden ligesom dig. Jeg synes ikke du er rar. 

Vi kan vel ikke alle elske hinanden - jeg synes da også, at du behandler mig lidt ubehøvlet og anklager mig for at være en "troll" osv. Det er lidt demotiverende, for en kvinde, der har prøvet at få børn i lang tid

Anmeld

12. juni 2017

Charlotte Tishøj

Supergirl skriver:

Du skriver at du ikke fopstår at dine venner synes det er forkert ... Så ser du det jo ikke som forkert, at det er ok at lyve. 

Du er i 30erne og mente at de bedste måde at få et barn på var at knalde en masse forskellige fyre?  

Hvorfor?

Nu siger du jo, at du er utrolig voksen osv. En meget normal kunnen at have som voksen er at stave. Ordet "fopstår" er ikke i den danske ordbog (medmindre det selvfølgelig er et nyt ord - går jeg ikke udfra), derfor burde det ikke være en udfordring at skrive læselige og forståelige kommentarer på nettet. 

Når jeg lige kigger på mit tastatur, vil jeg ikke mene, at p og r (jeg går ud fra, at du ville skrive "forstår") ligger så tæt på hinanden, at man kan lave en tastefejl.  knus 

Anmeld

12. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE

Nu siger du jo, at du er utrolig voksen osv. En meget normal kunnen at have som voksen er at stave. Ordet "fopstår" er ikke i den danske ordbog (medmindre det selvfølgelig er et nyt ord - går jeg ikke udfra), derfor burde det ikke være en udfordring at skrive læselige og forståelige kommentarer på nettet. 

Når jeg lige kigger på mit tastatur, vil jeg ikke mene, at p og r (jeg går ud fra, at du ville skrive "forstår") ligger så tæt på hinanden, at man kan lave en tastefejl.  knus 

Seriøst? ? Jeg skriver fra en mobil... Da klokken er efter midnat. 

Og har du nogensinde hørt om at ord smutter. At man ikke er perfekt. 

Jeg gider ikke diskutere sådan noget så latterligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.