Sædbank - Nej Tak!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.975 visninger
44 svar
26 synes godt om
11. juni 2017

Charlotte Tishøj

Hej, jeg er ny herinde på gruppen, og har oprettet en profil, da jeg står over for et større dilemma. Jeg er single og har gennem hele mit voksenliv haft svært ved at finde den eneste ene (HÅBER han er derude et sted!!). Jeg er nu i starten af 30'erne, og jeg vil RIGTIG gerne have et barn. Da jeg ikke har en partner, foreslog mine veninder kunstig befrugtning. Da jeg ikke går indfor kunstig befrugtning, har jeg fundet et (nogle vil sige forkert) alternativ. De sidste par gange jeg har været i byen, har jeg sagt til mine one night stands, at jeg er på p-piller og derfor behøver prevension. Hvad de ikke ved, er at jeg ikke er på p-piller... (Hvis jeg bliver gravid, har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at kontakte faderen)... Jeg har prøvet denne metode i nogle måneder, men der er endnu ikke sket noget. Mine veninder har fortalt mig, at det er forkert, men jeg forstår ikke de hr noget imod det. Jeg spørger nu, fordi jeg ikke ved, hvad jeg nu kan gøre for at blive gravid. Hvad gør jeg? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2017

Liland

Profilbillede for Liland
Charlotte Tishøj skriver:

Hej, jeg er ny herinde på gruppen, og har oprettet en profil, da jeg står over for et større dilemma. Jeg er single og har gennem hele mit voksenliv haft svært ved at finde den eneste ene (HÅBER han er derude et sted!!). Jeg er nu i starten af 30'erne, og jeg vil RIGTIG gerne have et barn. Da jeg ikke har en partner, foreslog mine veninder kunstig befrugtning. Da jeg ikke går indfor kunstig befrugtning, har jeg fundet et (nogle vil sige forkert) alternativ. De sidste par gange jeg har været i byen, har jeg sagt til mine one night stands, at jeg er på p-piller og derfor behøver prevension. Hvad de ikke ved, er at jeg ikke er på p-piller... (Hvis jeg bliver gravid, har jeg selvfølgelig ikke tænkt mig at kontakte faderen)... Jeg har prøvet denne metode i nogle måneder, men der er endnu ikke sket noget. Mine veninder har fortalt mig, at det er forkert, men jeg forstår ikke de hr noget imod det. Jeg spørger nu, fordi jeg ikke ved, hvad jeg nu kan gøre for at blive gravid. Hvad gør jeg? 

lad mig vende den om; HVIS du nu havde en kæreste/mand og i ikke kunne blive gravide og evt. skulle i fertilitetsbehandling, evt. have hjælp fra donorsæd, ville du så også takke nej til det? og dermed risikere ikke at blive mor?

jeg synes det er dybt forkastligt at man holder andre for nar og i sær når det gælder børn.

tror du bør se udsendelsen "Ufrivillig far" på DR tv.

Anmeld

11. juni 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Self er det du har gang i jo helt forkert, på alle måder! Dybt amoralsk!!

Nu spørg du, hva du ka gøre, for at få en baby, også vil jeg da gerne komme med et fornuftigt svar..

Find en som også vil ha en baby. Gå ind i gruppe, for folk som vil ha et barn, men som dig heller ik har fundet den rette. 

Du ka jo feks starte med at søge på nettet.

Eller slå en annonce op et sted, hvor du søger en, som gerne vil knalle uden beskyttelse og som dig, er lidt ligeglad og uforsigtig.

Det andet gør man bare ik!!! Vh Stine 

Anmeld

11. juni 2017

Charlotte Tishøj

Ja HVIS jeg nu havde en kæreste, men har jeg det? næ. Derfor synes jeg, det er en total irrelevant kommentar... Jeg er jo i en situation, hvor jeg IKKE har en kæreste - derfor synes jeg det er rimelig dumt at komme med forslag, som inkluderer en partner. 

Anmeld

11. juni 2017

Charlotte Tishøj

StineW79 skriver:

Self er det du har gang i jo helt forkert, på alle måder! Dybt amoralsk!!

Nu spørg du, hva du ka gøre, for at få en baby, også vil jeg da gerne komme med et fornuftigt svar..

Find en som også vil ha en baby. Gå ind i gruppe, for folk som vil ha et barn, men som dig heller ik har fundet den rette. 

Du ka jo feks starte med at søge på nettet.

Eller slå en annonce op et sted, hvor du søger en, som gerne vil knalle uden beskyttelse og som dig, er lidt ligeglad og uforsigtig.

Det andet gør man bare ik!!! Vh Stine 

Prøv at læs mit indlæg igen... Jeg kan simpelthen ikke få børn - har prøvet i noget tid nu med en masse forskellige mænd, men der sker ikke noget. Så hvis jeg nu faktisk fandt en kæreste, ville jeg så lige pludselig være i stand til at få børn? Magi? tror jeg nok ikke lige

Anmeld

11. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Prøv at læs mit indlæg igen... Jeg kan simpelthen ikke få børn - har prøvet i noget tid nu med en masse forskellige mænd, men der sker ikke noget. Så hvis jeg nu faktisk fandt en kæreste, ville jeg så lige pludselig være i stand til at få børn? Magi? tror jeg nok ikke lige

Nu er det ikke alle der bliver gravide bare de knipser med fingrene.  

Men hvad du gør, er forkert. Du lyver overfor mænd og en af dem kan ende med at have et barn han ikke kender til.  

Hvad vil du sige til barnet når det spørg efter sin far? 

Hvad med adoption eller som andre sige; finde en der også vil have et barn men ikke et forhold. 

Anmeld

11. juni 2017

Dash

Jeg skal lige forstå det rigtigt. Du er imod en sædbank fordi at, hvad? 

Du er derimod 100% for at gå ud i byen, knalde med tilfældige mænd, du absolut intet ved noget om, lyve overfor dem og udnytte kun for deres sæd? er det ikke bare din egen form for sædbank? 

Anmeld

11. juni 2017

Charlotte Tishøj

Som man siger: Life is like a box of chocolate - you never know what you're gonna get

Anmeld

11. juni 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Undrer mig over om det er endnu en troll.. Men hvis du ikke er, så forstår jeg ikke helt hvad du spørger om. Du siger du ikke kan blive gravid, har prøvet med mange forskellige mænd. Men du vil ikke have hjælp til at blive gravid? Så er der jo ikke så meget at gøre. At det er amoralsk og egentlig ret mærkelig metode til at blive gravid du har gang i står vel rimelig klart.

Anmeld

11. juni 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Cherraly skriver:

Undrer mig over om det er endnu en troll.. Men hvis du ikke er, så forstår jeg ikke helt hvad du spørger om. Du siger du ikke kan blive gravid, har prøvet med mange forskellige mænd. Men du vil ikke have hjælp til at blive gravid? Så er der jo ikke så meget at gøre. At det er amoralsk og egentlig ret mærkelig metode til at blive gravid du har gang i står vel rimelig klart.

Jeg tænkte også at der er trollen igen. Hun udvikler sig med hver debat. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.