Anonym skriver:
Nu har jeg flere gange læst tråde herinde, hvor folk skriver, hvor meget de får udbetalt. Og hver gang slår det mig, at ALLE andre, ser ud til at have mere udbetalt end mig - også dem der arbejder deltid, har dårligere uddannelser etc.
Jeg arbejder fuld tid og tjener 28.000 kr. + pension. Det synes jeg egentlig er en OK løn, selvfølgelig ikke i den høje ende, men ganske ok i forhold til jeg har en relativt kort videregående uddannelse, og ca. 1,5 års erfaring på arbejdsmarkedet.
Udbetalt har 17.500 kr., og hvis jeg skal sammenligne med hvad jeg læser herinde, så er det bestemt i den lave ende. Så måske 28.000 slet ikke er så ok en løn, som jeg hidtil har troet. Er alle i dag oppe over de 30.000 før skat?
Jeg forhandler selv en stor del af min løn gennem diverse tillæg, så derfor er det relevant for mig at vide. Jeg troede jo egentlig at jeg havde gjort det godt nok indtil nu, men det kan være, jeg skal prøve at lægge langt mere pres på lønnen i fremtiden 
Anonyme svar er tilladt.
Tænker det kommer an på ens arbejde, ens erfaring, om det er privat eller offentligt osv.
Min kæreste arbejder inde for el faget, hvor han har lederansvar og har flere leder over sig. Han får 40.000 før skat og har ca 23.000 udbetalt. Han håber næste lønforhøjelse vil give ham 10 mere at de lange.
Jeg er ved at uddanne mig inden for mægler branchen, og forvente at få 30.000 kr før skat om måneden 
Anmeld
Citér