Er jeg virkelig så dårligt lønnet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2017

Anonym

Jeg har en cand merc, 8 års erhvervserfaring og får omkring 51000kr før skat om måned, dertil kommer pension og en årlig bonus på cirka 15-20 procent af min årsløn. Min startløn var 28000kr, og er først steget sådan rigtig her de sidste 4 år i takt med, jeg har mere ansvar. Jeg synes faktisk ikke, din løn lyder så lav igen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2017

Thp

Jeg tænker, det lyder ok. Kan du evt tage kontakt til din fagforening, der måske ligger inde med noget lønstatistik på dit område?

Anmeld Citér

4. marts 2021

Anonym

Altså, jeg er uddannet personvognsmekaniker og maskinmester. Som personvognsmekaniker ville jeg gå 170 timen eller 27500 om måneden før skat og 17000 efter skat

Som maskinmester får jeg ligenu 45000 før skat på skib og får 28000 efter skat.. 

Har dog også 4.5 års mekaniker og 3.5 års maskinmester (altså 8 års uddannelse) 

Men ja, får 28 før skat og 45 før skat og er nyuddannede, jeg er 25 og har kun erfaring via lærer osv, så jeg synes det er ganske udemærket (min løn stiger hvert år) slutlønnen kommer til at vøre 80000 før skat og 43000 efter

Anmeld Citér

4. marts 2021

Anonym

Jeg er uddannet kontorassistent (HG) og har 4 års erhvervserfaring. Jeg arbejder nu som kundeservice medarbejder og får 30.000kr før skat, plus pension. 

Anmeld Citér

4. marts 2021

Anonym

Jeg er cand.merc og forholdsvis nyuddannet. Jeg arbejder som projektleder i den finansielle sektor og har 37000 før skat osv. Jeg har gode vilkår i forhold til rådgivning, lån, gebyrer osv. 

Anmeld Citér

4. marts 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

Pædagog på 32 timer - brutto knap 24.600 - udbetalt 16.700.

mangler mit sidste løntrin, på (måske?!) 1700kr om måneden, efter 10 års erfaring.

Anmeld Citér

4. marts 2021

AnoMor

I ved godt opslaget er fra 2017 ikk

Anmeld Citér