Du vil helt sikkert få mange forskellige svar, da vi alle indretter os forskelligt ud fra at få tingene til at fungere i dagligdagen. I er jo nødt at få snakket om, hvordan tingene skal være hjemme hos jer.
Jeg er en af dem, som helt naturligt har taget nætterne, da jeg ammede, og kan egentlig ikke se nogen grund til, at to skal have forstyrret deres nattesøvn. Til gengæld har jeg aldrig haft dårlig samvittighed over at tage en lur sammen med baby om formiddag/ middag fremfor at ordne praktiske ting, da jeg var på barsel. Min mand har til gengæld så ordnet flere praktiske ting, og har aldrig hørt utilfredshed over at jeg ikke lige havde fået gjort nogle praktiske ting, selvom jeg ikke lavede lige så meget som ham. Vi hjælper jo hinanden i sidste ende.
vi har forskellige udgangspunkter, men jeg kommer aldrig til at forstå 50/50 tankegangen, og er ikke enig med dig. I må få afstemt jeres forventninger, så I begge trives, selvom jeg ikke er i tvivl om, at der er mange, som vil give dig ret.
Anmeld
Citér