Forskellen på "kendte" mødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2017

Anonym

Lige anonym da det her er indset viden Natasha lineas bolig skulle stinke skrækkelig af mug og meget gammel bolig så vis boligen er børnene er syge er det jo klart !  

Min fætter er kærester med bent søster 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2017

God-mor

Anonym skriver:

Lige anonym da det her er indset viden Natasha lineas bolig skulle stinke skrækkelig af mug og meget gammel bolig så vis boligen er børnene er syge er det jo klart !  

Min fætter er kærester med bent søster 

I det seneste afsnit DUM på dplay kan man se de er ude at kigge på et hus, som er fuldstændig faldefærdigt, og det er så tydeligt at det er et voldsomt usundt hus! Hun havde også fået besked fra sygehuset om at holde mere rent i sit hjem, da det vil have god effekt på hendes søns astma, men hun mener ikke at det har nogen effekt, og hun tror bare det kan gøre sønnen mere syg hvis hun gør for meget rent  

Anmeld Citér

20. maj 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Loa skriver:

Mon ikke den ene fornuftige ting NL gør, drukner i de 1000 hovedløse ting hun gør?

Det samme med geggo, hvis hun gør én dum ting, forsvinder den nok lidt i de 1000 almindelige/fornuftige ting hun gør?

Jeg tror, du har fat i noget her  

ikke at det er i orden, at NL konstant bliver svinet. Men tror simpelthen at når hun gør noget fornuftigt, så drukner det lidt i de andre ting hun gør. Det er lidt synd! 

Jeg tror også det handler om, hvordan de har promoverer sig selv! Hvis man kigger på stephanies opslag og NLs opslag så er de vist forskellige! 

Desuden er de kendt for to vidt forskellige programmer.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.