Anonym skriver:
Jeg har valgt at skrive dette fordi jeg undrer mig meget over den store forskel der er på folks reaktion på de forskellige "kendte" mødre.
Her sammenligner jeg geggo (linses datter) og Natascha Linea fra de unge mødre. Det kunne nemt have været nogle andre men disse to får så forskellige reaktioner at jeg tænker de er er godt eksempel.
Uanset hvad Natascha Linea gør eller ligger op af sine børn så finder folk noget at kritisere. Der er intet der er godt nok - overhovedet.
Geggo derimod har så godt som frit spil og uanset hvad hun ligger op af sit barn er der helt fantastisk.
På et tidspunkt delte geggo et billede af hendes datter i en bumpo stol. Ingen sagde noget negativt kun ros og kommentarer om hvor dejlig pigen var.
Havde Natascha lagt et lignede billede op havde det væltet ind med kommentarer om hvor dårlig en mor er pga stolen er skadelig osv osv osv.
Jeg forstår simpelthen ikke denne forskel og jeg synes det er så synd for dem der ender i skudlinjen.
Folk synes fx det er synd for Nataschas børn at hun gør dem til offentlige mennesker uden de selv har valgt det.
Men ingen ser skævt til at geggo gør præcis det samme- og endda i endnu højere grad en Natascha. Geggos datter bliver ofte filmet til deres program, bliver "vist frem" til talkshows og er med i aftenshowet osv osv...
er jeg den eneste der undrer mig over den store forskel der er på folks reaktioner?
Personligt har jeg intet imod nogen af dem, de er sikkert fantastiske mødre begge to- men hvorfor bliver der gjort så stor forskel?
Jeg kender ikke meget til nogen af dem, men det er vel ikke noget ukendt fænomen i medieverdenen, at nogle hypes positivt, mens andre lægges for had. Det, der er sejt og modigt og cool fra A's side, er dumt og håbløst fra B's. Har fx Prins Henrik samme råderum som darlingen Mary til at sige/gøre noget ukontroversielt? Næppe.
Jeg forstår slet ikke den interesse, mange mennesker har for fx de to kvinder, du omtaler, men en del af gamet, når man eksponerer sig selv, er jo, at man vil blive stemplet som sej eller kikset, god eller dårlig, klog eller snotdum, og at alt vil blive set i det lys. Men hvis du som tilskuer ikke bryder dig om den præmis og oplever det uretfærdigt, kan du vel give din holdning højt og tydeligt til kende - du er jo også ''folk''!