Hvad går jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. maj 2017

Pikku Myy

Cherraly skriver:

Hej

Min datter er 3, og vi har snakket herhjemme om det måske kunne være sjovt for hende at går til noget fritidsaktivitet. Hun er på det sidste blevet mere interesseret i at være ninja, og synes ellers det er sjovt at lave det hun kalder tricks - løfter det ene ben bagud, hopper og drejer i luften osv.

Vi har hele tiden snakket om, at hun på et tidspunkt skulle gå til noget kampsport, men de fleste steder er det vist fra 4 år. Vi synes det virker som om det er noget hun vil synes er sjovt. Hun er ret aktiv, er ikke meget for at sidde og male og lignende.

Så mangler noget inspiration/råd til hvad vi kunne begynde til. Hvad går eller har jeres børn gået til i den alder? 

Min søn på 8 år går til kampsport (taekwondo) 2 gange om ugen, og er rigtig glad for det. Hans hold spænder fra 5-11 år. Det betyder at børnene skal være modne nok til at indgå i et fællesskab med større børn, hvor der ikke bliver taget hensyn til deres niveau konstant. Det fungerer rigtig godt når det fungerer, men overhovedet ikke når det ikke gør. Det afhænger af barnet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2017

Jennifer Pukin

Min datter er 3 år, og går til svømning, gymnastik og ridning.

Anmeld Citér

12. maj 2017

Lunae

Min datter på 6 år går til springgymnastik og fodbold. Gymnastikken har hun gået til siden hun var helt lille. Derudover har vi også svømmet med hende siden hun var 3 mdr, men stoppede i sidste sæson.

Min søn på knap 4 år går også til gymnastik. Han har også svømmet indtil sidste sæson. Han vil gerne spille fodbold i næste sæson.

Herhjemme tænker vi, at to fritidsaktiviteter pr barn er rigeligt, men stod det til den store, så spillede hun fodbold, gik til zumba, håndbold, springgymnastik og svømning 

Anmeld Citér

12. maj 2017

Mamacita til 2 piger

Cherraly skriver:

Hej

Min datter er 3, og vi har snakket herhjemme om det måske kunne være sjovt for hende at går til noget fritidsaktivitet. Hun er på det sidste blevet mere interesseret i at være ninja, og synes ellers det er sjovt at lave det hun kalder tricks - løfter det ene ben bagud, hopper og drejer i luften osv.

Vi har hele tiden snakket om, at hun på et tidspunkt skulle gå til noget kampsport, men de fleste steder er det vist fra 4 år. Vi synes det virker som om det er noget hun vil synes er sjovt. Hun er ret aktiv, er ikke meget for at sidde og male og lignende.

Så mangler noget inspiration/råd til hvad vi kunne begynde til. Hvad går eller har jeres børn gået til i den alder? 

Vores store datter på 6 går til svømning og har sin egen pony, så det går tiden med.  

Vores lille datter på 2 går til svømning.  

Anmeld Citér

12. maj 2017

Bananaalice

Regner stærkt med at mine børn skal gå til teater hvis de har lyst Det er rart at få afløb for en masse fantasier hvis man ikke nødvendigvis har krudt i røven, men "krudt i hovedet"

Anmeld Citér

13. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Mange tak for alle jeres svar. Der er klart noget at vælge imellem 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.