Hvad går jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.384 visninger
25 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. maj 2017

Cherraly

Profilbillede for Cherraly

Hej

Min datter er 3, og vi har snakket herhjemme om det måske kunne være sjovt for hende at går til noget fritidsaktivitet. Hun er på det sidste blevet mere interesseret i at være ninja, og synes ellers det er sjovt at lave det hun kalder tricks - løfter det ene ben bagud, hopper og drejer i luften osv.

Vi har hele tiden snakket om, at hun på et tidspunkt skulle gå til noget kampsport, men de fleste steder er det vist fra 4 år. Vi synes det virker som om det er noget hun vil synes er sjovt. Hun er ret aktiv, er ikke meget for at sidde og male og lignende.

Så mangler noget inspiration/råd til hvad vi kunne begynde til. Hvad går eller har jeres børn gået til i den alder? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Begge mine piger har gået til gymnastik siden de var 2 år, og været vildt glade for det.

Nu går de begge til dans. Vh Stine 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Aristocats

Min datter har gået til rytmik og det har været super godt 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Troldemommi

Vores børn har gået til gymnastik siden de var helt små, da gymnastiksæsonen lige er sluttet er de nu begyndt på fodbold, og vi overvejer lidt svømning, jeg syntes det er meget vigtigt at børn lærer at svømme i en tidlig alder. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Sprit25

Intet må indrømme at jeg har svært ved at overskue det. Overvejer stærkt familiespejd

Anmeld Citér

10. maj 2017

Tystys14

Her går begge piger til dans. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

lau85

Her står den svømning en gang om ugen og hver anden lørdag gymnastik 

vi skal prøve fodbold her i sommer 

hun er 3,5 år 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Anonym

Vores (tildels bonusbørn, så jeg er ikke enig i at de bør have så mange aktiviteter, de er valgt af moren til de store) går til følgende:

Mindste på 1,5:

Svømning ugentligt fra 8 ugers alderen. 

2 år og op svømning og gymnastik. 

4 år dans, svømning, leg med bold.

5 år ballet, svømning, hockey

6 år Klaver, svømning, Ballet, Hockey

11 år Ballet, klaver, tennis, svømning

Anmeld Citér

10. maj 2017

FrkLarsen

Cherraly skriver:

Hej

Min datter er 3, og vi har snakket herhjemme om det måske kunne være sjovt for hende at går til noget fritidsaktivitet. Hun er på det sidste blevet mere interesseret i at være ninja, og synes ellers det er sjovt at lave det hun kalder tricks - løfter det ene ben bagud, hopper og drejer i luften osv.

Vi har hele tiden snakket om, at hun på et tidspunkt skulle gå til noget kampsport, men de fleste steder er det vist fra 4 år. Vi synes det virker som om det er noget hun vil synes er sjovt. Hun er ret aktiv, er ikke meget for at sidde og male og lignende.

Så mangler noget inspiration/råd til hvad vi kunne begynde til. Hvad går eller har jeres børn gået til i den alder? 

Her går vores den store på 6 til gymnastik og hun elsker det 

Anmeld Citér

10. maj 2017

Michalala

Cherraly skriver:

Hej

Min datter har siden hun var 2 mnd. gået til svømning. Sidste år valgte vi det dog fra, da vi ikke syntes hun fik nok ud af det. Så nu tager far hende med i svømmehallen hver anden fredag. Og så går hun til gymnastik. Hun elsker det. Og øver sig meget på at stå på hænder m.m. hjemme i sengen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.