Hvad går jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2017

Anonym

Min er for lille til at gå til noget endnu, men jeg vil lige komme med mine erfaringer fra mig selv :-) 

Jeg gik til dans, da jeg var helt lille, og det er guld værd! Dels var det  sjovt (i hvert fald i starten), men vigtigst så gav det mig en rigtig god forståelse af kroppen og koordination. Det var især genialt, da jeg ramte den dejlige akavede fase med lange, ukontrollerbare lemmer (er 178). Det var også en klar fordel, da jeg senere gik til håndbold og tennis. Dans (og sikkert også gymnastik) er virkeligt godt at have i "bagagen" i forhold til andre sportsgrene :-)

Jeg regner bestemt med, at min skal gå til dans, eventuelt bare i kortere tid, for jeg ved, hvor godt det vil være senere :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2017

Skouboe

Da vores var på den alder gik de til gymnastik. 

Nu er de 6 & 8 og går til svømning (det har de gjort i et par år, og det har vi valgt) og spejder, hvilket de selv har valgt. 

De skal fortsætte til svømning et par år endnu (det et et rigtigt svømmehold og ikke et badehold) og hvis de vil gå til noget andet, må de stoppe til spejder. Det er der heldigvis ikke tegn på. De er vildt glade for det og vi har en fantastisk klub her i byen. 

Anmeld Citér

10. maj 2017

God-mor

Cherraly skriver:

Hej

Min datter er 3, og vi har snakket herhjemme om det måske kunne være sjovt for hende at går til noget fritidsaktivitet. Hun er på det sidste blevet mere interesseret i at være ninja, og synes ellers det er sjovt at lave det hun kalder tricks - løfter det ene ben bagud, hopper og drejer i luften osv.

Vi har hele tiden snakket om, at hun på et tidspunkt skulle gå til noget kampsport, men de fleste steder er det vist fra 4 år. Vi synes det virker som om det er noget hun vil synes er sjovt. Hun er ret aktiv, er ikke meget for at sidde og male og lignende.

Så mangler noget inspiration/råd til hvad vi kunne begynde til. Hvad går eller har jeres børn gået til i den alder? 

Min datter på snart 4 har gået til musik i 2 år og nu skal hun til at gå til svømning 

Anmeld Citér

11. maj 2017

A-1995

Mine på halvandet og 3 går til svømning og gymnastik. Sæsonen er dog lige slut og de starter op igen til september

Anmeld Citér

11. maj 2017

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min datter på snart 13 går til Zumba 2 gange om ugen og yoga 1 gang om ugen. Min søn på 6 går til karate 2 gange om ugen og svømning 1 gang om ugen. 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Anonym

5 årig pige og går til taekwondo  

Hun elsker det og er vild med at være godt aktiv og samtidig lærer hun at forvare sig selv.

Anmeld Citér

11. maj 2017

MorTil3+

Her går de alle 3 til svømning. De er 10, 5 og 2 år. Den store går til parkour, hende på 5 går til ridning og den mindste går til BMX, planen er at han skal gå til motorcross men da han stadig er for lille til maskinerne må han nøjes med BMX.

Anmeld Citér

11. maj 2017

Jems

Vores dreng går til spring gymnastik 

Anmeld Citér

11. maj 2017

Moar2011

Her går knægten til gymnastik og har gjort det siden han var 4år og mucikal/kor

Anmeld Citér

11. maj 2017

Flomama

min søn er 4, om vinteren går han til fodboldt, om sommeren svømmer han udover det er han "frivillig" på vores lokale animal shelter, der går han tur med dyrene, fodre og lærer om at passe dyr (med moren her self) 

nu her starter han til rulleskøjte  det skal han 1 gang om ugen, det bliver ret sjovt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.