Jeg ville nok sætte foden ned og sige.
Jeg kan se at dette stresser dig og lige nu har du det under kontrol men lige pludselig er du kørt ned.
Jeg mener ikke man skal bestemme over sin kæreste men man må godt være bestemt når det gælder visse ting og her ville jeg nok være klar på at han SKULLE have gang i den psykolog igen.
Derudover skal I have en snak omkring hvad der er ok at finde sig i og hvad der ikke er. Her tænker jeg især på ting der går ud over dig og jeres barn. Og de grænser I så sætter dem er han pine død nød til at trække når hun går over dem. Eks. Skal hun tale pænt til dig. Ikke kritisere jeres forældreskab i hvert fald over for jer og jeres barn osv.
Men det er vigitgt at fokus bliver på jer og ikke dine behov.
Det lyder som om du i forvejen var lidt negativ over for moren og kan da godt forstå dig, men hun er din kærestes mor og dit barns farmor så du bliver nød til at skille tingene ad..
Hvad skal der til som min. for at du ikke har det dårligt med at besøge dem? Og det er så dette der skal være i fokus.. Hvad han så lytter til i telefonen må jo være hans problem. Du må så bare stå fast på at det ikke skal gå ud over hverken dig eller jeres barn.
Anmeld
Citér