Danmarks baby tøjs butikker er ONLINE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. oktober 2009

malou

TbCp skriver:

Lidt gratis reklame herinde er vist det eneste dette går ud på

Og det er også NO GO... lol... ihhh vi er nogle stride høns.... AND WE LIKE IT!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

lonemus

malou skriver:

Lige mine tanker!!!! Og oprettet samme dag

Ja, det virker da lidt sjovt/pudsigt......godt nok er jeg osse glad for mange hjemmesider, men jeg reklamerer nu ikke for dem i alle mine indlæg...da kun hvis det var mine egne og jeg manglede lidt gratis reklame

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

TbCp skriver:

Lidt gratis reklame herinde er vist det eneste dette går ud på

Ja og høre andres meninger om det er godt nok tror jeg

Anmeld

7. oktober 2009

lonemus

suanne85 skriver:

Ja og høre andres meninger om det er godt nok tror jeg

Ja lige nøjagtig!

Jeg vil gerne komme med min ærlige mening om den:

Jeg syntes den er meget kedelig, meget ustrukturet og den "fanger" mig bare ikke. Den er meget forvirrende at kigge på, helt uoverskuelig og jeg ville ikke gide bruge mere end 2 minutter på den..simpelthen fordi det vil tage længere tid at finde den røde tråd på siden og overhovedet kunne finde rundt, end at shoppe.
Det fremgår heller ikke tydeligt, hvad det egentlig er for en side, man besøger.

Blot lidt input til dig, som ejer siden (måske TS) - går udfra det var det du ville med dit indlæg

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

lonemus skriver:

Ja lige nøjagtig!

Jeg vil gerne komme med min ærlige mening om den:

Jeg syntes den er meget kedelig, meget ustrukturet og den "fanger" mig bare ikke. Den er meget forvirrende at kigge på, helt uoverskuelig og jeg ville ikke gide bruge mere end 2 minutter på den..simpelthen fordi det vil tage længere tid at finde den røde tråd på siden og overhovedet kunne finde rundt, end at shoppe.
Det fremgår heller ikke tydeligt, hvad det egentlig er for en side, man besøger.

Blot lidt input til dig, som ejer siden (måske TS) - går udfra det var det du ville med dit indlæg

Nej kunne selv finde mange sider der er billigere og 100 gange nemmere at handle på. Selvom jeg faktisk aldrig bruger det

Anmeld

7. oktober 2009

NatalieB

Hehe der fik i mig...

Det er min mands hjemmeside

I er nogle stride høns!

Tusind tak, jeg vil smide jeres kritik videre til ham

Anmeld

7. oktober 2009

Bom

malou skriver:

Ja hvof oprette 2 næsten ens emner??!!! hmrf.........

https://www.baby.dk/debat/28359pi1/boern-03-aar/kan-aldrig-finde-den-rigtige-stoerrelse.aspx

godt du ikke er online nu søde...

Hele forsiden er omdannet til handelsplads...

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

NatalieB skriver:

Hehe der fik i mig...

Det er min mands hjemmeside

I er nogle stride høns!

Tusind tak, jeg vil smide jeres kritik videre til ham

Øh er du helt rask? Spørger bare

Anmeld

7. oktober 2009

mariamiss6

Hold kæft hvor er du strid NatalieB. Det koster altså penge at reklamere herinde.... KØB dig dog for helvede et banner i stedet for at oprette noget der ligner 20 indlæg hvori du skriver NØJAGTIG det samme.....

Det er svineri, og strider mod sidens regler....

Anmeld

8. oktober 2009

malou

pyyyhhhh godt jeg var off line igår på det tidspunkt. DET ER JO SYGT!!! Hun lyver oveni købet..."jeg faldt lige over den her site" Hvordan kan man falde over noget der er hendes mands... fnys!!!! Undskyld Natalie men du må sgu være stæreblind og godt naiv.

knus malou som IKKE skal handle online... 

p.s synd du fik lavet SÅ dårlig reklame!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.