Danmarks baby tøjs butikker er ONLINE

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.644 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. oktober 2009

NatalieB

EJ det er da for skønt.... Så sidder jeg og shopper tøj til min lille Rasmus i aften og falder over en facebook mail fra min veninde fra mødregruppen om at der er kommet et site, hvor ALLE de danske børnetøjsbutikker har smidt deres varer op...

Jeg måtte tjekke det ud... Havde dog en anelse problemer med at søge derinde...

www.miinto.dk

Hvad synes i om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. oktober 2009

malou

har været inde og kigge.... ikke noget for mig!! jeg gider ikke shoppe online... vil hellere ud og kigge, mærke og føle på mine varer.

hilsen malou

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

har været inde og kigge.... ikke noget for mig!! jeg gider ikke shoppe online... vil hellere ud og kigge, mærke og føle på mine varer.

hilsen malou

sådan har jeg det også. så er man også sikker på det passer ordentlig. Har dog bestilt et par ting over nettet, men bevist bestilt i en større str så jeg var sikker han kunne passe det på et tidspunkt. Men jeg vil også helst ud og se det og rigtig hygge med det og tage en veninde med eller bare ungen og så få lidt at spise nede  i byen

Anmeld

7. oktober 2009

lonemus

Jeg har osse besøgt siden, HOLD DA  op den var meget forvirrende.....absolut ikke en side jeg gider bruge tid på...

Anmeld

7. oktober 2009

Lone Jakobsen

malou skriver:

hilsen malou

he he troede jeg var den eneste der havde det på den måde

Anmeld

7. oktober 2009

malou

suanne85 skriver:

sådan har jeg det også. så er man også sikker på det passer ordentlig. Har dog bestilt et par ting over nettet, men bevist bestilt i en større str så jeg var sikker han kunne passe det på et tidspunkt. Men jeg vil også helst ud og se det og rigtig hygge med det og tage en veninde med eller bare ungen og så få lidt at spise nede  i byen

Lige præcis!! Uanset hvor travl en familie man er så er der ALTID tid til shopping i "rigtige butikker" Må indrømme jeg synes det der online shopping har taget overhånd!! Men klart.. ud og hygge med veninderne med en dejlig latte 2 go i hånden ... smiler

knus til dig

Anmeld

7. oktober 2009

malou

nutche skriver:

he he troede jeg var den eneste der havde det på den måde

Du er absulut IKKE alene... smiler

knus

Anmeld

7. oktober 2009

memuffin

malou skriver:

Lige præcis!! Uanset hvor travl en familie man er så er der ALTID tid til shopping i "rigtige butikker" Må indrømme jeg synes det der online shopping har taget overhånd!! Men klart.. ud og hygge med veninderne med en dejlig latte 2 go i hånden ... smiler

knus til dig

Anmeld

7. oktober 2009

Cris

Der er rigtig mange ting i, man kan heldigvis sortere varerne men jeg kan ikke se, at priserne er bedre en i butikkerne... Jeg ved ikke, der er et eller andet med siden som ikke virke særligt tiltrækkende

Anmeld

7. oktober 2009

Vingummien

malou skriver:

knus til dig

Ja, man kan jo blive ved så man næsten ikke behøves gå uden for en dør mere andet end til og fra arbejde. Man kan bestille mad, tøj, hygiejne ting, legetøj, cykler. Gad vide om man også kan bestille en bil lige til døren

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.