Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
NatalieB skriver:EJ det er da for skønt.... Så sidder jeg og shopper tøj til min lille Rasmus i aften og falder over en facebook mail fra min veninde fra mødregruppen om at der er kommet et site, hvor ALLE de danske børnetøjsbutikker har smidt deres varer op...Jeg måtte tjekke det ud... Havde dog en anelse problemer med at søge derinde...www.miinto.dkHvad synes i om det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
suanne85 skriver:Ja, man kan jo blive ved så man næsten ikke behøves gå uden for en dør mere andet end til og fra arbejde. Man kan bestille mad, tøj, hygiejne ting, legetøj, cykler. Gad vide om man også kan bestille en bil lige til døren
malou skriver: søde... det hedder Taxa der hvor jeg kommer fra lol
lonemus skriver:Er det din egen side?? Kan se alle dine 3 indlæg omhandler denne hjemmeside????
suanne85 skriver:Haha du ved hvad jeg mener En bil man køber
malou skriver: smiler... ved hvad du mener... skulle bare drille. Men du har klart ret... synes det er blevet alt for... bestil over nettet agtigt mht ALT!! det er no go hos mig!!
malou skriver: Ja hvof oprette 2 næsten ens emner??!!! hmrf......... https://www.baby.dk/debat/28359pi1/boern-03-aar/kan-aldrig-finde-den-rigtige-stoerrelse.aspx
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128