Specielle navne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad synes I bedst om?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.590 visninger
32 svar
45 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. marts 2017

Anonym trådstarter

Hej

Vi sad i dag og snakkede navne, og kom til at snakke om specielle navne som man ikke hører særlig tit her i Danmark og som der måske ikke er særlig mange der hedder. Det er både pige, drenge og unisex navne.

Hvad tænker I om disse navne?

Vær sød at holde en ren tone, jeg ønsker ikke grimme ord da nogen af navnene har stor betydning for mig og ønsker dem ikke svinet til.   

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

C85

Theo er personligt i toppen af drengenavne jeg overvejer, hvis jeg skulle få en dreng.  Mateo synes jeg dog også er sødt.

Anmeld Citér

8. marts 2017

Anonym trådstarter

C85 skriver:

Theo er personligt i toppen af drengenavne jeg overvejer, hvis jeg skulle få en dreng.  Mateo synes jeg dog også er sødt.

Det er også nogen af de navne vi har i toppen samt flere af disse. Der er så mange skønne navne, det er med at finde det rette 

Anmeld Citér

8. marts 2017

MM00

Hej

Vi sad i dag og snakkede navne, og kom til at snakke om specielle navne som man ikke hører særlig tit her i Danmark og som der måske ikke er særlig mange der hedder. Det er både pige, drenge og unisex navne.

Vær sød at holde en ren tone, jeg ønsker ikke grimme ord da nogen af navnene har stor betydning for mig og ønsker dem ikke svinet til.   

Gaia, Rosa, Theo og Matheo kan jeg godt lide. Vil stave navnene på den måde jeg har gjort. 

De andre er for specielle for mig

Anmeld Citér

8. marts 2017

Aristocats

Er helt vild med Gaia og Mateo er også rigtigt fint selvom jeg foretrækker Matheu(o)s

Anmeld Citér

8. marts 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Hej

Jeg ville ikke selv kalde mit barn nogle af de navne. Men nu er jeg også mere til ganske almindelige danske navne. Har selv en Tobias og yndlingsnavnet er Mads.

men synes mateo, Theo (hedder min fætters søn) og dimitri er meget søde

Anmeld Citér

9. marts 2017

CC79

Er vild med mange af navnene men vi går også efter specielle samt sjældne navne. Dimitri samt Delta er nok favoritterne men mange af navnene er lækre.

Anmeld Citér

9. marts 2017

Abracadabra

Jeg synes, at hele trenden med 'specielle' navne er ret søgt og temmelig kikset. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Frk.S

Der er ingen af de navne som jeg selv ville kalde mine børn.... de er ikke lige min smag. Men jeg er så også meget mere til almindelige navne. Jeg har aldrig haft behov for at mine børn skal have så specielt et navn som muligt. 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg kan rigtig godt lide Mateo og dimitri Theo synes jeg var rigtig sødt, men jeg synes simpelthen der er så mange der hedder det. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.