Mixed børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2017

Miti's mama

Så ser man lige hvad man tror er en hyggelig tråd... come on - den stakkels kommende mor er bare spændt på at se hvordan hendes barn kommer til at se ud.

Mine børn er også blandingsbørn og jeg får også mange mærkelige kommentarer - fra begge kulturer og både fra familie og fremmede. Og hvad så? Det gider jeg da ikke hænge mig i og bruge en masse krudt på.

Ville gerne vedhæfte et billede, men kan ikke lige finde ud af hvordan man gør.

Min ældste har mørkebrunt hår og næsten sorte øjne, min yngste har mørkt ravfarvede øjnene og en smule lysere hår. De er begge født med helt lige hår, men den ældste er ved at få lidt krøl i enderne. Og så har de begge store fødder . De er halvt danske, halvt polynesiske (min mand er en mindre udgave af Maui fra Vaiana), med en smule kinesisk fra min mands side. 

Og de er ski' lækre - men det synes man vel altid om sine egne børn 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2017

Mini_h

Hej damer.

Det er fint I hygger jer, men jeg startede denne tråd for at se nogle billeder af småfolk. IKKE for at diskuterer politik eller tissemænd!

Anmeld Citér

8. marts 2017

Mini_h

Miti's mama skriver:

Så ser man lige hvad man tror er en hyggelig tråd... come on - den stakkels kommende mor er bare spændt på at se hvordan hendes barn kommer til at se ud.

Mine børn er også blandingsbørn og jeg får også mange mærkelige kommentarer - fra begge kulturer og både fra familie og fremmede. Og hvad så? Det gider jeg da ikke hænge mig i og bruge en masse krudt på.

Ville gerne vedhæfte et billede, men kan ikke lige finde ud af hvordan man gør.

Min ældste har mørkebrunt hår og næsten sorte øjne, min yngste har mørkt ravfarvede øjnene og en smule lysere hår. De er begge født med helt lige hår, men den ældste er ved at få lidt krøl i enderne. Og så har de begge store fødder . De er halvt danske, halvt polynesiske (min mand er en mindre udgave af Maui fra Vaiana), med en smule kinesisk fra min mands side. 

Og de er ski' lækre - men det synes man vel altid om sine egne børn 

Tak ☺

Anmeld Citér

8. marts 2017

Aristocats

Mini_h skriver:

Hej damer.

Det er fint I hygger jer, men jeg startede denne tråd for at se nogle billeder af småfolk. IKKE for at diskuterer politik eller tissemænd!

Så kan du jo bare lade være med at deltage i den specifikke snak. Hvad er et debatforum uden debat? Shit, baby.dk ville dø hurtigt hvis folk skulle klamre sig helt konkret til det originale emne 

Anmeld Citér

9. marts 2017

Hulubulu86

Mine drenge er 50/50 danske og syriske. Den ældste tror folk oftest er sydeuropæisk (italiensk/spansk) og den yngste ser meget skandinavisk ud med grønne øjne (hazel eyes da de også har brune stænk), han bliver dog rigtig brun med sommeren og mere og mere mørk for hver år der går. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

9. marts 2017

Bananaalice

Min lillebror har en mor fra brasilien, en del mørk, men min lillebror har en ret lysere hud. Men åååh hvor var han kær som 2 årig, med hans søde brune krøller, og store brune øjne. Jeg blege pige med fregner og rødligt hår var ret stolt af at have så køn en lillebror som alle bare ville nusse. Dengang var der faktisk ikke mange der ikke var blege i min by, så folk forstod ikke helt hvordan vi kunne være søskende. Jeg vil ikke ligge et billed eop for har ikke tilladelse fra ham, men det er jo også vidt forskelligt om der er tale om en sydamerikaner, sydafrikaner, eller en fra indien  

Anmeld Citér

9. marts 2017

Zelinasmor

Mini_h skriver:

Hej alle.

Jeg venter selv et mixed barn og er SÅ nysgerrig efter hvordan sådan nogle børn kan se ud!

Så hvis nogen har Mixed børn og lyst til at vise dem frem, kunne det være fantastisk!

1/8 grønlænder

7/8 dansk 

jeg har blå øjne og lyst hår. Hendes far har næsten sort hår og brune øjne. Han er 1/4 grønlænder. Hun ligner mig, bare med mørkt hår og brune øjne.

Anmeld Citér

9. marts 2017

Mini_h

Hulubulu86 skriver:

Mine drenge er 50/50 danske og syriske. Den ældste tror folk oftest er sydeuropæisk (italiensk/spansk) og den yngste ser meget skandinavisk ud med grønne øjne (hazel eyes da de også har brune stænk), han bliver dog rigtig brun med sommeren og mere og mere mørk for hver år der går. 

Min kommende pige er præcis denne blanding! 

Utroligt så stor forskel, der er på dine to drenge, men de er begge virkelig kønne.

Hvor mørk er din mand? Og hvor mørk bliver den lille om sommeren?

Min mand er meget lys, han bliver dog pænt mørk om sommeren..

Anmeld Citér

9. marts 2017

Mami

Min 4 årige, han er en blanding af/ 

far: trinidad/Holland/dk 

mor: øst eupærisk/sydeupærisk/dansk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.