PUHK skriver:
Det, synes jeg, er noget mærkeligt noget at blive irriteret over. Det er jo bare fordi, det er anderledes end flertallet. Det svarer jo til, hvis man ser et barn med krøller, eller hvordan danskere elsker(!), at snakke med en person, der snakker engelsk. Det er lidt spændende, når man ikke er noget, man nødvendigvis oplever så tit. Og for den sags skyld oplever hvide mennesker præcis det samme i Asien og Afrika.
Jeg synes, det lugter lidt for meget af neo-politisk korrekthed og "jeg vil være forarget"-kultur.
Jeg er også bare en pisse forarget politisk korrekt feministisk speltkusse
Ingen tvivl om det
Det er fint nok at folk har en forventning om at vores børn bliver søde, men i disse tilfælde jeg snakker om er det jo UDELUKKENDE baseret på det fact, at min mand er sort og denne "sorte mænd giver sådan nogle søde chokolade lækre krølhårede børn hihihi"-mentalitet. Det er sgu ikke særligt charmerende i virkeligheden - hverken hvis du spørger min mand eller jeg. Det er faktisk lidt halv ulækkert.
Min mand er et helt menneske, min mand er ikke et objekt der skal bruges til folks små-mærkelige fantasier om børn (eller mennesker for den sags skyld) der er af en bestemt race.
Folk må gerne synes min mand har gode gener, er en lækker mand (det er han!), giver lækre unger, men det går over i fetishisme, når disse ting er ment udelukkende fordi min mand er sort. Han gider sgu da ikke være en eller anden eksotisk, spændende og fremmed diverse sexfantasi for hvide kvinder, der drømmer om bestemte børn baseret på nogle forkvaklede fantasier og forventninger.
Anmeld
Citér