Mixed børn.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.674 visninger
38 svar
38 synes godt om
6. marts 2017

Mini_h

Hej alle.

Jeg venter selv et mixed barn og er SÅ nysgerrig efter hvordan sådan nogle børn kan se ud!

Så hvis nogen har Mixed børn og lyst til at vise dem frem, kunne det være fantastisk!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2017

Aristocats

Dit barn kommer til at ligne dit barn. Ingen andre børn kan give et billede af hvordan dit barn kommer til at se ud. Vent nu og se. 

Jeg er kridhvid, blå øjne, naturligt lyst og helt glat hår. Mine børn antages i 98 % tilfælde at være 100 % sorte. Mange tror ikke på jeg er deres mor ved første øjekast. 

Jeg kender en mand der er mørkere end min egen mand og hans søn har lyst, let krøllet hår og blå øjne og er ret lys i huden. 

Ellers er Google din ven. Men blandede børn ser ligeså forskellige ud som alle andre børn. Denne opfattelse eller fetishisme der er opstået omkring blandede børns forventede udseende er noget skidt! 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Mini_h

Aristocats skriver:

Dit barn kommer til at ligne dit barn. Ingen andre børn kan give et billede af hvordan dit barn kommer til at se ud. Vent nu og se. 

Jeg er kridhvid, blå øjne, naturligt lyst og helt glat hår. Mine børn antages i 98 % tilfælde at være 100 % sorte. Mange tror ikke på jeg er deres mor ved første øjekast. 

Jeg kender en mand der er mørkere end min egen mand og hans søn har lyst, let krøllet hår og blå øjne og er ret lys i huden. 

Ellers er Google din ven. Men blandede børn ser ligeså forskellige ud som alle andre børn. Denne opfattelse eller fetishisme der er opstået omkring blandede børns forventede udseende er noget skidt! 

Jeg er skam klar over at barnet ikke vil ligne nogen andre. Jeg synes bare at genetik er fantastisk.

Goggle er desværre udelukket i denne sammenhæng.

Anmeld Citér

7. marts 2017

Aristocats

Jeg er skam klar over at barnet ikke vil ligne nogen andre. Jeg synes bare at genetik er fantastisk.

Goggle er desværre udelukket i denne sammenhæng.

Genetik er fantastisk, men i 98 % af tilfældene også ret åbenlyst i sidste ende   Overvej dominante og recessive gener og så tag den derfra. 

Prøv Instagram 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Ai sha

Nu kommer det jo osse an på hvad dit barn er mixet af.. 

Jeg har 4. Alle med samme far. De varierer i farven fra lys chokolade til mørk nutella. 

Må Så tilstå at jeg ofte bliver lidt små irriteret( for ikke at sige meget) af den omvendte rasisme eller hvad man skal kalde det. Mine børn får tit den der. Nååå hvor er de fine søde lækre osv. Mens lille blonde blåøjede jenspeter vedsiden af bliver ignoreret

Anmeld Citér

7. marts 2017

Aristocats

Ai sha skriver:

Nu kommer det jo osse an på hvad dit barn er mixet af.. 

Jeg har 4. Alle med samme far. De varierer i farven fra lys chokolade til mørk nutella. 

Må Så tilstå at jeg ofte bliver lidt små irriteret( for ikke at sige meget) af den omvendte rasisme eller hvad man skal kalde det. Mine børn får tit den der. Nååå hvor er de fine søde lækre osv. Mens lille blonde blåøjede jenspeter vedsiden af bliver ignoreret

Hvis jeg havde en krone for hver eneste gang folk sagde "Nårrrrghhh, din mand kommer til at lave så lækre unger" "Med en mand som din bliver børnene søde" også videre, også videre til min mand og jeg før vi fik børn, kunne jeg være millionær! Det er bare sådan lidt..... chill med jeres skræmmende åbenlyse race fetish! 

Anmeld Citér

7. marts 2017

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Jeg er selv et mix, min søn må derfor være kvart mix?

det ligner ikke at jeg er et 50/50 mix. Min søn ligner heller ikke.

men det svært at sige hvor meget man får fra sin mor og sin far, jeg har mødt andre som var 50/50 mix fra samme land som min blanding, som lignede mere end jeg gør og også nogle der kun var kvart som havde fået flere ligheder end jeg.

så du må vente og se 

Anmeld Citér

7. marts 2017

ErDetSnartNU

Vores søn er 1/4 kineser. Jeg er meget blond og blåøjet og hans far er halvt kineser med sort hår og meget mørke øjne. Vores søn er mørkhåret og har mørke øjne, men slet ikke så mørke som sin fars - det synes jeg er lidt sjovt, for jeg havde regnet med at han enten ville få lyst eller sort hår - ikke mørkebrunt, da brunt for mig ikke bare er "en lysere sort". 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2017

Monski

Mini_h skriver:

Hej alle.

Jeg venter selv et mixed barn og er SÅ nysgerrig efter hvordan sådan nogle børn kan se ud!

Så hvis nogen har Mixed børn og lyst til at vise dem frem, kunne det være fantastisk!

Mine børn er mixed. Den ene er halv dansk halv sri lankiansk, den anden er 1/4 Kenyansk (er man så overhovedet mixed?). Nå men mine børn bryder altså den der genetiske regel. Den ældste har ikke engang helt brune øjne, men en blandning af brun og grønne. Desuden var begge to fuldstændig lyshåret i de første år. 

På billedet med 4, er den yngste i toppen og den ældste i bunden. Det billede hvor der kun er én er den yngste som han ser ud nu (de andre er 9 måneder gamle) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. marts 2017

Ai sha

Aristocats skriver:

Hvis jeg havde en krone for hver eneste gang folk sagde "Nårrrrghhh, din mand kommer til at lave så lækre unger" "Med en mand som din bliver børnene søde" også videre, også videre til min mand og jeg før vi fik børn, kunne jeg være millionær! Det er bare sådan lidt..... chill med jeres skræmmende åbenlyse race fetish! 

Haha couldnt agree more. 

Man bliver så træt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.