At skulle vente...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2017

Oktober12

HPH skriver:

Bare vær sikker på overenskomsten. På mit job har jeg ret til barsel efter 9 mdr ansættelse. Jeg ved ikke om dette er en regel som altid gælder eller det er forskelligt.

Hmm det tror jeg ikke umiddelbart. Er pædagog og går under vores fagforenings regler (BUPL) hvor jeg er ret sikker på det er gældende fra ansættelses tidspunktet (eller mindst efter de 3 måneders prøveperiode) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2017

HPH

elb1210 skriver:

Hmm det tror jeg ikke umiddelbart. Er pædagog og går under vores fagforenings regler (BUPL) hvor jeg er ret sikker på det er gældende fra ansættelses tidspunktet (eller mindst efter de 3 måneders prøveperiode) 

Det tror jeg ikke du bare skal gå ud fra, jeg kender flere hvor det er de 9 mdr som gælder, også i andre brancher. Så ville nok lige læse overenskomsten.

Anmeld Citér

31. marts 2017

Oktober12

HPH skriver:

Det tror jeg ikke du bare skal gå ud fra, jeg kender flere hvor det er de 9 mdr som gælder, også i andre brancher. Så ville nok lige læse overenskomsten.

Jeg har siddet og læst på det, og der står ingen steder at man skal havde været ansat et hvis stykke tid før man har ret til barsel, hverken på vores fagforenings egen side eller når jeg prøver at google mig frem til det  Men tusind tak fordi du tænkte på det! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.