Puha bliver lige nødt til at komme ud med dette her.
Har skrevet herinde før for nogle år tilbage angående et udsat PB på grund af en fornuftig kæreste der mente økonomien ikke var til det før færdigudannelse fra vores begges side (2 1/2 år fra det tidspunkt vi ville havde startet).
Lige siden min kæreste og jeg mødte hinanden for lidt over 3 år siden, har vi snakket om at få børn og glædet os til den dag kom. Vi var begge studerende og boede sammen i en lille to - værelses lejlighed, men drømmen var så stor og det gav egentligt god mening at skulle have et barn under uddannelse. Lige indtil banken fortalte vi ville få svært til at låne til et hus i fremtiden, hvis et barn skulle regnes med i beregningerne. Så stejlede min kæreste og PB, måtte (MEGET imod min vilje) udsættes til vi blev uddannede og købt hus.
Og tada! Nu er vi her sku! Vi blev begge færdiguddannede i januar, startede job 1. februar og sidder nu her i vores drømmehus! (Der kom også lige en lille hund ind fra sidelinjen, måske for at styre lidt skrukhed
) Meeeen nu er det helt store dilemma så: Hvornår skal PB vol. 2 så starte?! Jeg har lidt en ide om gerne, at ville havde været et års tid på mit nye arbejde inden jeg kommer og fortæller jeg er gravid, så vi har snakket om at jeg smider præventionen omkring september og vi så begynder at prøve til november, men hooooold nu op der er lang tid til - føles det!
Undskyld for det meget lange indlæg, men måtte lige ud med alle de her ambivalente følelser 
Anmeld
Citér