Opdate på 'jeg er træt'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Jeg ville ikke tage antidepressiv medicin og angstdæmpende medicin mod reel frygt, det er ikke behandlingen. Behandlingen er at få politiet på banen og eventuelt komme på krisecenter. 

Så du mener også jeg skal gå mod lægen, som jeg også udmiddelbart selv tænker. 

Politiet er jo som sagt på banen 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Så du mener også jeg skal gå mod lægen, som jeg også udmiddelbart selv tænker. 

Politiet er jo som sagt på banen 

Det virker intuitivt forkert at medicinere dig, MEN din læge kender dig. Tal med vedkommende igen.

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Det virker intuitivt forkert at medicinere dig, MEN din læge kender dig. Tal med vedkommende igen.

Jeg skal der igen igen på onsdag, jeg havde nemlig også forhøjet blodtryk . Så set prøver jeg

Anmeld Citér

2. februar 2017

Mamacita til 2 piger

Anonym skriver:

Jeg skal der igen igen på onsdag, jeg havde nemlig også forhøjet blodtryk . Så set prøver jeg

Helt præcist, hvad er det så for noget medicin din læge tænker du skal have? Du har ikke skrevet det, men umiddelbart så kan jeg se at folk konkluderer at det er antidepressiv medicin? 

Antidepressiv medicin er jo nok ikke relevant, men noget beroligende/sovemedicin, hvis du er stresset og ikke kan sove/finde ro, var måske en mulighed i en periode. Intet bliver bedre af at man heller ikke får sin søvn/hvile.  

PS: Sikke nogle psykopater!! Du SKAL saftsuseme få dem meldt. Og godt at din mand har fået indtalleret alarm osv. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

sessen1984 skriver:

Helt præcist, hvad er det så for noget medicin din læge tænker du skal have? Du har ikke skrevet det, men umiddelbart så kan jeg se at folk konkluderer at det er antidepressiv medicin? 

Antidepressiv medicin er jo nok ikke relevant, men noget beroligende/sovemedicin, hvis du er stresset og ikke kan sove/finde ro, var måske en mulighed i en periode. Intet bliver bedre af at man heller ikke får sin søvn/hvile.  

PS: Sikke nogle psykopater!! Du SKAL saftsuseme få dem meldt. Og godt at din mand har fået indtalleret alarm osv. 

Det an antidepressiv medicin mod den depression lægen siger jeg har.

ja men ved næsten ikke om jeg tør, er skrækslagne for at de kommer igen, min mand kan jo ikke være her konstant 

Anmeld Citér

2. februar 2017

sandramor

Anonym skriver:

Det an antidepressiv medicin mod den depression lægen siger jeg har.

ja men ved næsten ikke om jeg tør, er skrækslagne for at de kommer igen, min mand kan jo ikke være her konstant 

Hejsa :-)

Sikke noget forfærdelig noget du har været udsat for. Jeg kan love dig for jeg ved lige præcis hvordan du har det og hvilken angst du sidder tilbage med!!! den er forfærdelig!!!

Hvorfor? Den 5 okt. 2014 var jeg selv udsat for et overfald i mit eget hjem af en for mig ukendt mand der ringede på min dør. Da jeg åbnede stod han bare og så MEGET vred og ond ud og overfaldte mig med en peberspray..... fik lukket døren men ikke låst den og han kommer ind igen og fortsætter sit syge angreb mod mig....

Anyways..... det er over 2 år siden!! men har i dag udviklet ptsd som følge af bl.a. det overfald( der har så også været andre traumer som bl.a. mine forældres død der har været medvirkende til det) 

Men jeg fik ret hurtig psykolog hjælp og synes også det hjalp her og nu. Ptsd´en viser sig ofte først 6-8 mdr efter og det gjorde den også ved mig...... det tog bare LAAAANG tid før nogen konstaterede at det var det....... Jeg blev også tilbudt medicin men nægtede... ville simpelthen ikke på det medicin...... og jeg prøvede alt for at komme min angst til livs.... noget hjalp.... en periode...... så røg jeg ned i et dybt dybt hul igen igen...... I August 2016 havde jeg omsider fået nok af at kæmpe forgæves og valgte at takke ja til medicinen. Får nu 50 mg Sertralin dagligt, som er en meget lille dosis og det har virkelig reddet mit liv!!!!!! går stadig til psykolog og det hjælper også rigtig meget...... 

men ja synes ikke du nødvendigvis skal være så afvisende overfor medicinen.

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har brug for det

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Hejsa :-)

Sikke noget forfærdelig noget du har været udsat for. Jeg kan love dig for jeg ved lige præcis hvordan du har det og hvilken angst du sidder tilbage med!!! den er forfærdelig!!!

Hvorfor? Den 5 okt. 2014 var jeg selv udsat for et overfald i mit eget hjem af en for mig ukendt mand der ringede på min dør. Da jeg åbnede stod han bare og så MEGET vred og ond ud og overfaldte mig med en peberspray..... fik lukket døren men ikke låst den og han kommer ind igen og fortsætter sit syge angreb mod mig....

Anyways..... det er over 2 år siden!! men har i dag udviklet ptsd som følge af bl.a. det overfald( der har så også været andre traumer som bl.a. mine forældres død der har været medvirkende til det) 

Men jeg fik ret hurtig psykolog hjælp og synes også det hjalp her og nu. Ptsd´en viser sig ofte først 6-8 mdr efter og det gjorde den også ved mig...... det tog bare LAAAANG tid før nogen konstaterede at det var det....... Jeg blev også tilbudt medicin men nægtede... ville simpelthen ikke på det medicin...... og jeg prøvede alt for at komme min angst til livs.... noget hjalp.... en periode...... så røg jeg ned i et dybt dybt hul igen igen...... I August 2016 havde jeg omsider fået nok af at kæmpe forgæves og valgte at takke ja til medicinen. Får nu 50 mg Sertralin dagligt, som er en meget lille dosis og det har virkelig reddet mit liv!!!!!! går stadig til psykolog og det hjælper også rigtig meget...... 

men ja synes ikke du nødvendigvis skal være så afvisende overfor medicinen.

Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har brug for det

Føj en oplevelse, godt du har fået hjælp! Pyh hvor blir jeg ked af det på dine vegne 

mht piller, er det ikke fordi det som sådan at jeg ikke vil..

jeg kan bare lige nu ikke ha tanken om dem, jeg er bange for at dø af dem  så jeg kan slet ikke sluge dem. Min mand takkede ja for mig og hentede dem, men jeg er ikke sikker på jeg kan spise dem.

det er Citralopram.. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Mullesmith

Anonym skriver:

Jeg kommer lige med en fælles opdatering.

Igår morges kl 6:30 da min mand var kørt afsted med vores børn kom en stor og meget høj mand ind i huset, han smadrede døren op i hovedet af mig da jeg førsøgte og lukke den.

Siden da har jeg været PANISK, jeg ryster over det hele og kan slet ikke være nogle steder, jeg føler jeg er ved at blive kvalt langsomt og jeg kan hverken sove eller spise 

Min mand har ringet til lægen for mig og jeg har fået en akut tid om et par timer. Lægen snakkede om medicin, det tror jeg dog ikke jeg er intresseret i, i sidste uge da jeg var hos lægen sagde lægen at jeg havde noget angst og noget stress, og ud fra samtalen idag mellem min mand og læge sagde lægen noget tydede på panik angst

er der nogle der har nogle erfaringer med det ? 

Du skal bare aldrig være alene, du må ringe til politiet og sige at det er trusler på livet ig det har stået på i så lang tid, du har brug for en beskyttelse. Hvad med at få en alarm på huset, ekstra sikre låse og kamera overvågning, så du har dokumentation. Det kan jo ikke være rigtig at din mands x skal ødelægge dit liv på den måde, så du tvinges ud i medicin. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Mullesmith skriver:

Du skal bare aldrig være alene, du må ringe til politiet og sige at det er trusler på livet ig det har stået på i så lang tid, du har brug for en beskyttelse. Hvad med at få en alarm på huset, ekstra sikre låse og kamera overvågning, så du har dokumentation. Det kan jo ikke være rigtig at din mands x skal ødelægge dit liv på den måde, så du tvinges ud i medicin. 

Vi har haft en mand ude og installere alarmer på alle vinduer der kan nåes fra jorden og begge døre, og videoovervågning i haven, vi kan desværre ikk ha det ved døren fordi så vil det filme ud af og det må man ikke og vender man det om ind af mod døren kan det rykkes ned uden man kan se hvem der gør det. 

Der ud over fik jeg en overfalds alarm. Men den tør jeg ikke stole på, så jeg bevæger mig ikke ret gerne ud 

Anmeld Citér

3. februar 2017

tarkoflen

Det der er altså ikke jeres ansvar alene at få stoppet, det kan simpelthen ikke passe at l ikke kan få noget hjælp fra politiet, det er da under alt kritik! I må da kunne få dispensation for at sætte kamera op som minimum, man skal altså ikke være bange for at være i sit eget hjem på grund af sådan en omgang paykopater! Det er jo fuldstændige vandvittige vilkår l lever under, og jeres børn kan da virkelig heller ikke have godt af sådan et miljø jeg bliver så harm over at l ikke får noget ordentlig hjælp! 

Kæmpe kram fra mig 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.