Anonym skriver:
Det an antidepressiv medicin mod den depression lægen siger jeg har.
ja men ved næsten ikke om jeg tør, er skrækslagne for at de kommer igen, min mand kan jo ikke være her konstant 
Hejsa :-)
Sikke noget forfærdelig noget du har været udsat for. Jeg kan love dig for jeg ved lige præcis hvordan du har det og hvilken angst du sidder tilbage med!!! den er forfærdelig!!!
Hvorfor? Den 5 okt. 2014 var jeg selv udsat for et overfald i mit eget hjem af en for mig ukendt mand der ringede på min dør. Da jeg åbnede stod han bare og så MEGET vred og ond ud og overfaldte mig med en peberspray..... fik lukket døren men ikke låst den og han kommer ind igen og fortsætter sit syge angreb mod mig....
Anyways..... det er over 2 år siden!! men har i dag udviklet ptsd som følge af bl.a. det overfald( der har så også været andre traumer som bl.a. mine forældres død der har været medvirkende til det)
Men jeg fik ret hurtig psykolog hjælp og synes også det hjalp her og nu. Ptsd´en viser sig ofte først 6-8 mdr efter og det gjorde den også ved mig...... det tog bare LAAAANG tid før nogen konstaterede at det var det....... Jeg blev også tilbudt medicin men nægtede... ville simpelthen ikke på det medicin...... og jeg prøvede alt for at komme min angst til livs.... noget hjalp.... en periode...... så røg jeg ned i et dybt dybt hul igen igen...... I August 2016 havde jeg omsider fået nok af at kæmpe forgæves og valgte at takke ja til medicinen. Får nu 50 mg Sertralin dagligt, som er en meget lille dosis og det har virkelig reddet mit liv!!!!!! går stadig til psykolog og det hjælper også rigtig meget......
men ja synes ikke du nødvendigvis skal være så afvisende overfor medicinen.
Du er velkommen til at skrive en pb hvis du har brug for det
Anmeld
Citér