Opdate på 'jeg er træt'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Jeg er selv forbeholden overfor medicin til depression/stress/lign hvis det kan ordnes på anden vis, fordi det er svært at komme ud af igen. Men det lyder som om du er ved at at være ret langt ude (med god grund), så her ville jeg selv nok sige ja tak til medicin og selvfølgelig enhver anden hjælp. Og DET SKAL meldes til politiet. Hvis I ikke gør det, ved de at de kan slippe afsted med det, og der er ingen garanti for at det stopper desværre.

Stor krammer til dig

Ja det siger min mand også  jeg får bare kvalme ved tanken om sådan noget medicin halløj 

men kan osse godt se det her ikke dur.. jeg ligner et nervevrag efterhånden pga manglende søvn og mad 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2017

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Det er skrækkelig det du går igennem nu 

Men du må huske på vis du ikke melder det så vinder hun jo igen og får lov til at slippe af sted med hvad der passer hende 

Tænker om du evt kunne undersøge om du kan få en overfaldes alarm den må kunne give noget tryghed osse og så få meldt de bryder ind i dit hus og truer med at slå dig ihjel og få et tilhold mod dem så de ryger ind hver gang de så meget som kontakter dig ved godt det er nemt for mig at sige bag skærmen men du bliver nød til at være stærk og rejse dig for dine børns skyld 

Og så må din mand gå hen og vælge hvad han vil for han kan tydeligvis ikke få begge dele enten må han vælge sin familie han har nu så han kan passe på jer 

Ellers må i gå hver til sit vis han gerne vil blive ved at søge kontakt til sit andet barn da det ødelægger jeres familie  og især dig 

Ja det er det. 

Sys bare ikke det er en mulighed at spitte vores forhold. Jeg elsker ham, han er børnenes far

Men tanken har strejfet mig 

Anmeld Citér

2. februar 2017

ErDetSnartNU

Hvad gør politiet i den her sag?

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Hvad gør politiet i den her sag?

Pt er de ved at efterforske. For jeg ved jo ikke præcis hvad de hedder, ud over hvad hendes nye kæreste hedder.. 

han er sigtet for vold fra forrig uge

Anmeld Citér

2. februar 2017

Abracadabra

Måske er der noget, jeg har misforstået, men du skal da ikke have fast medicin (med bivirkninger!), fordi du er udsat for terror. Du skal have politihjælp og ikke kun lægehjælp.

Anmeld Citér

2. februar 2017

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Pt er de ved at efterforske. For jeg ved jo ikke præcis hvad de hedder, ud over hvad hendes nye kæreste hedder.. 

han er sigtet for vold fra forrig uge

Er det kun dig, som dette går udover? Ikke din mand? Hvad gør din mand i forhold dette?

For mig lyder det som du har panik angst og meget forståelig, hvis du bliver udsat for alt dette.. måske er det ikke dårlig at få medicin en periode, som kan hjælpe dig igennem alt dette.. jeg ville ganske enkelt ikke kunne fungere, hvis det skete for mig... men jeg ville nok også begynde på noget aktivt motion.. selvforsvar e.eks. Det giver selvværd og det gør noget aktiv for angsten...

Jeg lider selv af angst og dyrker en masse motion og det gør så meget godt for mig.. og indtil nu har jeg været medicin fri denne gang det er i udbrud... jeg bokser og danser..

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Er det kun dig, som dette går udover? Ikke din mand? Hvad gør din mand i forhold dette?

For mig lyder det som du har panik angst og meget forståelig, hvis du bliver udsat for alt dette.. måske er det ikke dårlig at få medicin en periode, som kan hjælpe dig igennem alt dette.. jeg ville ganske enkelt ikke kunne fungere, hvis det skete for mig... men jeg ville nok også begynde på noget aktivt motion.. selvforsvar e.eks. Det giver selvværd og det gør noget aktiv for angsten...

Jeg lider selv af angst og dyrker en masse motion og det gør så meget godt for mig.. og indtil nu har jeg været medicin fri denne gang det er i udbrud... jeg bokser og danser..

Det går ud over mig kun, og altid kun når jeg er svagest (altså når jeg er alene) sidst var da jeg var ude og løbe på cykelstien uden for byen. Igår var hjemme da min mand var kørt, de må jo ha holdt øje med hvad tid han tog afsted tænker jeg. 

Jamen min mand er selvf frygtelig ked af at det går ud over mig, og er rasende, og han presser på for at episoden igår blir meldt, hvor jeg tvivler lidt. 

Han har prøvet at snakke med hans eks om det og finde et kompromis som hun kan være med til uden den her ballade. 

Jeg er netop hjemvendt fra læge, jeg er blevet sygemeldt, og han testede forskellige ting og den slog ud på både depression og panik angst  så han ville ha jeg skal starte på medicin og til psykolog øjeblikkeligt. 

Psykolog tænker jeg selv er en god ide for jeg kan dårligt være i min egen krop. Men med medicin ved jeg ikke om jeg tør, pt er jeg skrækslagne for at spise piller af en eller anden grund

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Måske er der noget, jeg har misforstået, men du skal da ikke have fast medicin (med bivirkninger!), fordi du er udsat for terror. Du skal have politihjælp og ikke kun lægehjælp.

Læges test viste panik angst og depression.

ja måske rigtigt, første episode er meldt men det er episoden igår jo ikke 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Kan se jeg glemte noget, jeg går til boksning 2 gange om ugen og løb før 3 gange om ugen, men pt skal jeg ikke ud og løbe nogetsteder det tør jeg ikke.. 

Anmeld Citér

2. februar 2017

Abracadabra

Anonym skriver:

Læges test viste panik angst og depression.

ja måske rigtigt, første episode er meldt men det er episoden igår jo ikke 

Men det er vel mere et udtryk for belastning end for psykisk sygdom?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.