MD vel overstået! Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2009

Stineve

Rosa skriver:

udbrændte bitterfisser...

jeg elsker dine formuleringer Rosa....  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2009

Kruse90

Årh smukke.

Hvor er det synd for jer.
Hvad fanden er det for en behandling at give nogle!
Kan godt være det ikke interessere hende i længden, men hvis ikke hun kan vise lidt medfølelse er det bare ikke det der hun skal lave til daglig.
Alle der kommer derind ( de fleste ) glæder sig jo rigtig meget til at se og hører mere om den lille bebs.

Forstår jer virkelig godt sveske

et stort knus til jer fra mig

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Kruse1 skriver:

Årh smukke.

Hvor er det synd for jer.
Hvad fanden er det for en behandling at give nogle!
Kan godt være det ikke interessere hende i længden, men hvis ikke hun kan vise lidt medfølelse er det bare ikke det der hun skal lave til daglig.
Alle der kommer derind ( de fleste ) glæder sig jo rigtig meget til at se og hører mere om den lille bebs.

Forstår jer virkelig godt sveske

et stort knus til jer fra mig

ja, det var bare skide hårdt
Jeg er heldigvis i løbet af i dag kommet ovenpå igen og glæder mig bare over at prinsesse Laura har det godt derinde, er sund og rask og sparker løs!
Elsker min lille skat og min dejlige kæreste som er blevet et HELT nyt menneske de sidste par uger og overøser mig med kærlighed og omsorg! Han er opmærksom på alt og siger og gør alle de rigtige ting - uden at han anstrenger sig for at gøre det!
Så lige nu er jeg lykkelig over de ting jeg har, og glæder mig til jeg skal have lavet en dejlig scanning hos min mor!

Anmeld

6. oktober 2009

Moar'en

Caroline86 skriver:

jeg er bare så MEGA ked af det!
Vi blev vildt dårligt behandlet derinde og hende der scannede os var en dum sur kælling og vi følte os helt tomme indeni da vi gik derfra selvom vi jo havde fået at vide alt var helt som det skulle være, men vores dejlige bebs!

Jeg startede venlig med at bede hende om at sige til hvis det blev nødvendigt at scanne 3D (ved at det nogen gange er nødvendigt for at få det hele med).. Jeg fortalte hende at jeg synes de er lidt uhyggelige, så jeg derfor ville kigge væk hvis det var... "Ja, men jeg kan jo ligesom sagtens se det jeg skal i 2D" vrissede hun tilbage
Hun ville ikke kigge efter om det nu også ER en lille pige vi skal have "det interesserer jeg mig jo ikke for" - nej, men måske de kommende forældre gør!? dumme kælling
Hun sagde stort set intet under scanningen, og både Daniel og jeg blev lidt nervøse over at hun ikke forklarede hvad der skete (specielt fordi de jo scanner hjertet rigtig længe for at få alt med). Hun talte til Daniel 2 gange under hele scanningen - begge gange "er du med derovre på pinden" (ikke på en sjov, sød eller frisk måde)

Jeg ved godt hun sikkert havde haft en lang dag og er træt af at sige de samme ting til alle der kommer derind, men for os er det jo virkelig vigtigt at vi får en god oplevelse når vi kommer derind...

Er bare rigtig ked og uoplagt, selvom jeg er lykkelig over at min prinsesse har det godt (vi holder stadig på at første scanning viste det rigtige køn).

øv øv øv!

Tusind tak fordi du læste med..mit lange lange indlæg

knus Caroline, som føler sig helt tom indeni

Hvor er det synd for jer i skulle have sådan en dum oplevelse. Jeg er også blevet scannet på Skejby og har altid haft en kanon oplevelse deroppe og jeg blev jo scannet en del gange pga af Viktors hjerte. Så jeg håber du får en rigtig god oplevelse deroppe hvis du skal op og scannes igen en dag. Skal du føde på  Skejby?

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lindskjold skriver:

Hvor er det synd for jer i skulle have sådan en dum oplevelse. Jeg er også blevet scannet på Skejby og har altid haft en kanon oplevelse deroppe og jeg blev jo scannet en del gange pga af Viktors hjerte. Så jeg håber du får en rigtig god oplevelse deroppe hvis du skal op og scannes igen en dag. Skal du føde på  Skejby?

jeg regner ikke med at skulle scannes der igen...
medmindre de vil scanne min livmoderhals for at holde øje med mig med henblik på for tidlig fødsel.. Jeg har en immundefekt som kan forårsage for tidlig fødsel, så det kan godt være de vil holde lidt ekstra øje med scanninger også!
Men ja, jeg skal føde på Skejby, og det er jeg rigtig glad for! Min NF var en fantastisk oplevelse... de var så søde og gode til at forklare hvad der foregik osv (Daniel har ikke så meget forstand på det jo, så han har behov for at få alt forklaret )

Anmeld

6. oktober 2009

Moar'en

Caroline86 skriver:

jeg regner ikke med at skulle scannes der igen...
medmindre de vil scanne min livmoderhals for at holde øje med mig med henblik på for tidlig fødsel.. Jeg har en immundefekt som kan forårsage for tidlig fødsel, så det kan godt være de vil holde lidt ekstra øje med scanninger også!
Men ja, jeg skal føde på Skejby, og det er jeg rigtig glad for! Min NF var en fantastisk oplevelse... de var så søde og gode til at forklare hvad der foregik osv (Daniel har ikke så meget forstand på det jo, så han har behov for at få alt forklaret )

Hi hi. Jeg fødte også på Skejby og synes også det var en god oplevelse trods det at det endte i Akut kejsersnit og selv det var en god oplevelse.

Anmeld

6. oktober 2009

siw84

Caroline86 skriver:

ja, det var bare skide hårdt
Jeg er heldigvis i løbet af i dag kommet ovenpå igen og glæder mig bare over at prinsesse Laura har det godt derinde, er sund og rask og sparker løs!
Elsker min lille skat og min dejlige kæreste som er blevet et HELT nyt menneske de sidste par uger og overøser mig med kærlighed og omsorg! Han er opmærksom på alt og siger og gør alle de rigtige ting - uden at han anstrenger sig for at gøre det!
Så lige nu er jeg lykkelig over de ting jeg har, og glæder mig til jeg skal have lavet en dejlig scanning hos min mor!

jeg føler virkelig med dig søde..
det er bare så uprofesionelt... hun skulle nok overveje at tage noget ferie så hun kan give kommende forældre den gode oplevelse som jeg mener man har krav på...

men det er super at høre at du og baby laura har det godt og at kæresten bare er super.. det hjælper virkelig på det hele

skal selv til MD scanning imorgen så er rigtig spændt.. og os en smule nervøs når man hører din oplevelse.. specielt fordi hun os bare var super sød hende til min NF scan.
og så er kæresten på en once in a life time forretningsrejse i Venedig så han kan ikke en gang komme med.. er rigtig trist over det men så tager min mor med.. og er os rigtig glad på kærestens vegne.. så han ringer fra italien imorgen og forhåbentlig kan få af vide om det er en dreng eller pige

Mange knus siw 19+3

Anmeld

6. oktober 2009

Nybagt mor

Sikke dog en sur mokkedukke af format!

Da jeg blev md scannet på Skejby for nogle måneder siden kørte de en undersøgelse af hvordan man følte sig modtaget, om personalet var pædagoigske i deres tilgang og forklaringer osv.
Så ved da at de er obs på hvordan de fremstår ud af til.

Hende der scannede mig begge gange (nakkefold + md) var helt fantastisk, og brugte faktisk 10 min ekstra på at få ham den lille til at vende sig, så vi kunne se kønnet.

Så bare for ikke at hænge Skejby helt ud...

Men kan da godt forstå at det da bare må ødelægge den dejlige oplevelse det skulle have været!
Øv øv øv - det kunne du helt sikkert godt have været foruden!

Knus fra Christine, uge 37+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.