MD vel overstået! Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

N&J

Hej Caroline.. det var godt nok en træls oplevelse, men var desværre ude for noget meget lig den til samme skanning dog på Hvidovre, og man kommer bare ud og har det super dårligt, jeg ringede grædende hjem til min far og mor.. og de troede jo straks det værste, selvom alt var som det skulle være... men hvor er det dejligt at I får mulighed for at få en ny skanning.. bare for at få en positiv oplevelse at leve lidt på frem til fødslen...

Knuz fra Jane 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Stineve

Øv en dum skid hun er!.... hvor er det bare surt at mennesker skal ødelægge det for andre, især når deres opgave er at gøre noget GODT for andre og netop ommuntre jer... især nu hvor alt er som det skal være... øv altså... kan godt forstå du er både forarget, vred og ked af det ....

Men godt du har din søde mor Caroline...  håber du snart kan få en scanning af hende...

Anmeld

5. oktober 2009

Ansemusen

Åh nej sødeste Caroline  Jeg ved hvor meget du har glædet dig til denne scanning, ligesom alle vi andre også gør! Jeg er dybt forarget over den behandling I har fået og ville selv have været dybt ulykkelig!! Jeg synes helt bestemt du bør klage og kræve en ekstra scanning for at få en god oplevelse ud af det! Jeg ved ikke hvorvidt den sure dame har haft en dårlig/lang/kedelig, whatever dag, men det giver hende INGEN ret til at behandle jer på den måde! Hvis hun ikke kan bevare professionaliteten og ikke har gejsten for sit arbejde, må hun finde et andet arbejde! Det er en ting som betyder SÅ meget for alle gravide og noget som bare ikke må ødelægges! Og sæt nu der faktisk havde været dårlige nyheder, så havde I faktisk skulle have den af en, som I ikke følte jer trygge ved og som ikke behandlede jer ordentligt

Jeg håber I kan få en ekstra scanning, også for at være helt sikker på kønnet!

Mange kram til dig søde

Anmeld

6. oktober 2009

vatten

Det er bare træls, at i har haft sådan en oplevelse Jeg kan godt forstå, i føler jeg "tomme".

Men jeg synes nu ikke, det er værd at klage over, som en forslår. Damen gjorde sit job, omendhun kunne have talt pænere og været mere indlevende. Og ja, det lyder måske hårdt, men man har ikke krav på en masse forklaringer, så længe der ikke er noget galt med babyen.

Anmeld

6. oktober 2009

Nanna1985

I skal altså ringe og KLAGE..!! Dette der skal I slet ikk finde jer i.. I skal ikk gå derfra med sådan en tom følelse og hun skal da fortælle hvad præcis hvad hun ser og gør under scanningen..!! Hvor er hun FRÆK..!!

Jeg ville forlange en ny scanning..!!

Kæmpe  til jer

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
vatten skriver:

Det er bare træls, at i har haft sådan en oplevelse Jeg kan godt forstå, i føler jeg "tomme".

Men jeg synes nu ikke, det er værd at klage over, som en forslår. Damen gjorde sit job, omendhun kunne have talt pænere og været mere indlevende. Og ja, det lyder måske hårdt, men man har ikke krav på en masse forklaringer, så længe der ikke er noget galt med babyen.

jeg tror nemlig heller ikke selv jeg får noget ud af det - udover et stort rødt kryds i min journal og risiko for andre dårlige behandlinger senere

Jeg er stadig, i dag, noget chokket over den dårlige behandling.. Har ikke sovet ret godt, men heldigvis har jeg da fri til at skrive opgave i hele oktober, så jeg burde kunne finde lidt tid til at passe på mig, prinsesse pigen og komme over til min mor for at få en dejlig scanning. Ville bare så gerne at Daniel skulle få den gode oplevelse også, så jeg håber han kan få lidt fri fra arbejde...

Tusind tak for alle Jeres opmuntrende ord! I er guld værd

Anmeld

6. oktober 2009

RumlesMor

Det er godt nok strengt!

Jeg vil tilslutte mig hvad flere andre har sagt - og så klage over hende. Om ikke andet så til min Jordmoder ved næste konsultation.

Har ved andre henvendelser på hospital oplevet nogenlunde samme behandling, og jeg har lært at det hjælper at klage...og det hjælper at sige noget i situationen.

Ofte er det jo netop fordi de er trætte eller stressede, men hvis man så lige påpeger at de altså gerne må tale pænt alligevel eller vær venlig at forklare hvad der sker, så bliver de tit rigtig flove...og så får man meget mere ud af besøget end forventet.

Man skal bare på en pæn måde gøre dem opmærksom på at deres opførsel ikke er i orden - det gør ofte stort indtryk!

Jeg er dog rigtig glad for at du har en mulighed mere for at blive scannet ved din mor, og dermed hos en du føler dig tryg ved. Det er vigtigt, især fordi vi som gravide ofte er lidt mere emotionelle end andre

Knus.

Anmeld

6. oktober 2009

Henriette72

Det kan hun da bare ikk være bekendt. Jeg tror jeg havde sagt noget til hende, for det kunne jo ikk blive "værrere".. Noget ala "Det kan godt være du har en dårlig dag men det her ar altså vigtigt for os"... Jeg har før fundet mig i sådan en behandling, men det gør jeg ikk mere.

Godt du har din mor til at skanne dig

Knus

Anmeld

6. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Sikke en mokke!!!

Igen: KLAG  over den sure madamme!!! I skal simpelthen ikke finde jer i at blive spist af med sådan en omgang!

Kh
Rosa - som HADER at få sin dag ødelagt af udbrændte bitterfisser...

Anmeld

6. oktober 2009

Kaufie

Øv for en kedelig oplevelse - de VED jo at det er et kæmpestort øjeblik for de vordende forældre.

Jeg blev scannet af den samme JM til NF og MD ved vores første barn. Der var himmelvid forskel på hendes behandling af os - første gang var lidt a la din oplvelse - og anden gang var hun bare SÅ flink og viste os en masse. Forklaring: Hun var helt sikkert af "den gamle skole" og vi var blevet gift i mellemtiden, hvilket jeg tror gjorde, at hun havde en hel anden indstilling til os som forældre.......

Godt I kan få en bedre oplevelse når din mor kan scanne dig......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.