MD vel overstået! Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fuck hvor er det dog træls sådan noget altså!!!... Havde en lignene ubehagelig oplevelse, da jeg var til JM første gang med Idun (19 uger henne)...

Æv, det er bare så vigtigt at blive godt behandlet, når man er gravid, så man kan være tryg altså!!!...

Kunne det være en idé, at bestille en egen betalt scanning ekstra? eller snakke med lægen om jeres oplevelse og få en tur mere på statens regning?

KRAM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Sikke en sur dum kælling.
Jeg ville også klage og bede om en  ny scanning og kunne jeg ikke få det ville jeg vælge et andet sygehus.
Uh, hvor er jeg bare super gal på dine vegne.

Men tillykke med at alting var som det skulle være.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Zafir skriver:

Fuck hvor er det dog træls sådan noget altså!!!... Havde en lignene ubehagelig oplevelse, da jeg var til JM første gang med Idun (19 uger henne)...

Æv, det er bare så vigtigt at blive godt behandlet, når man er gravid, så man kan være tryg altså!!!...

Kunne det være en idé, at bestille en egen betalt scanning ekstra? eller snakke med lægen om jeres oplevelse og få en tur mere på statens regning?

KRAM

jeg kan heldigvis bare få en scanning hos min mor, men det kunne hun jo ikke vide noget om!
Jeg blev bare så paf at jeg intet gjorde ved det da vi var der... i bilen på vej hjem blev jeg forarget, da vi kom hjem blev jeg vred, og nu er jeg bare ked

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Caroline86 skriver:

jeg kan heldigvis bare få en scanning hos min mor, men det kunne hun jo ikke vide noget om!
Jeg blev bare så paf at jeg intet gjorde ved det da vi var der... i bilen på vej hjem blev jeg forarget, da vi kom hjem blev jeg vred, og nu er jeg bare ked

Åh ja, det er rigtig - din mor er indenfor faget  det havde jeg glemt!!

Det skal du da bare se at få dig!! 

Forstår simpelthen godt at du er ked af det og skuffet...!!!

Anmeld

5. oktober 2009

Lærke90

Sikke dog en ubehagelig oplevelse I har fået jer der..
Slet ikke det man har brug for, når nu man selv er så glad.

Kan godt være at hun har haft en l.... dag men det skal da ikke gå ud over jer.
pyha godt det ikke var mig der fik sådan en tur til min scanning..

Håber at I kommer ovenpå igen, og kan være glade for de scanninger du får ved din mor
Stort kram til jer

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

tak for alle Jeres søde ord! det er virkelig rart at der er andre der siger hun var urimelig

Nu vil jeg forsøge at nyde min aften og lade være med at tænke mere på hende den sure skid!

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

det var på Skejby!
Og til NF var de bare så skide søde og dejlige! fik virkelig Daniel med og forklarede og jokede og gjorde ved...hende her var bare så eddike sur

Hvor har hun da slet ikke været sød... Rigtig øv oplevelse...

På Silkeborg er de kanon søde... Dem var jeg rigtig glad for... :O) 

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Caroline86 skriver:

tak for alle Jeres søde ord! det er virkelig rart at der er andre der siger hun var urimelig

Nu vil jeg forsøge at nyde min aften og lade være med at tænke mere på hende den sure skid!

Ok godt du har din mor og hun kan scanne dig... FEDT....

Ja nyd din aften nu.
Forsat god aften håber du nyder den.
Mvh henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

SaNiNa

øøøh søde man skulle tro det var den samme som scannede til vores md scanning, hun var osse bare en dum ko... det tog under 2 min og så var vi ude af døren igen hun fortalt overhovede ikke hvad hun scannede og vi ville jo så gerne have haft kønnet af vide men det fik vi jo slet ikke chance for at sige vi gerne ville vide. og hun kiggede slet ikke efter.

var så ked af det da vi gik der fra og manden var så stille aldrig hvad vi oplevet at blive taget så lidt alvorlig.

Men kan kun trøste dig ved at sige at hvis der hvade været noget unormalt var i ikke blevet sendt der fra uden viden om det.

Mange 1000 kram til dig fra Sanne og Nicklas

Anmeld

5. oktober 2009

Betina&Mathias

Læste lige dit indlæg. Synes at det er rigtig ærgeligt at i kom derfra helt "tomme". Tarveligt at hende at opføre sig så'n. Lang dag eller ej, så bør hun ikke glemme at det er mennesker (med en masse følelser) hun arbejder med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.