jeg er bare så MEGA ked af det!
Vi blev vildt dårligt behandlet derinde og hende der scannede os var en dum sur kælling og vi følte os helt tomme indeni da vi gik derfra selvom vi jo havde fået at vide alt var helt som det skulle være, men vores dejlige bebs!
Jeg startede venlig med at bede hende om at sige til hvis det blev nødvendigt at scanne 3D (ved at det nogen gange er nødvendigt for at få det hele med).. Jeg fortalte hende at jeg synes de er lidt uhyggelige, så jeg derfor ville kigge væk hvis det var... "Ja, men jeg kan jo ligesom sagtens se det jeg skal i 2D" vrissede hun tilbage

Hun ville ikke kigge efter om det nu også ER en lille pige vi skal have "det interesserer jeg mig jo ikke for" - nej, men måske de kommende forældre gør!? dumme kælling

Hun sagde stort set intet under scanningen, og både Daniel og jeg blev lidt nervøse over at hun ikke forklarede hvad der skete (specielt fordi de jo scanner hjertet rigtig længe for at få alt med). Hun talte til Daniel 2 gange under hele scanningen - begge gange "er du med derovre på pinden" (ikke på en sjov, sød eller frisk måde)
Jeg ved godt hun sikkert havde haft en lang dag og er træt af at sige de samme ting til alle der kommer derind, men for os er det jo virkelig vigtigt at vi får en god oplevelse når vi kommer derind...
Er bare rigtig ked og uoplagt, selvom jeg er lykkelig over at min prinsesse har det godt (vi holder stadig på at første scanning viste det rigtige køn).
øv øv øv!

Tusind tak fordi du læste med..mit lange lange indlæg
knus Caroline, som føler sig helt tom indeni
Anmeld