MD vel overstået! Men...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
37 svar
0 synes godt om
5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
jeg er bare så MEGA ked af det!
Vi blev vildt dårligt behandlet derinde og hende der scannede os var en dum sur kælling og vi følte os helt tomme indeni da vi gik derfra selvom vi jo havde fået at vide alt var helt som det skulle være, men vores dejlige bebs!

Jeg startede venlig med at bede hende om at sige til hvis det blev nødvendigt at scanne 3D (ved at det nogen gange er nødvendigt for at få det hele med).. Jeg fortalte hende at jeg synes de er lidt uhyggelige, så jeg derfor ville kigge væk hvis det var... "Ja, men jeg kan jo ligesom sagtens se det jeg skal i 2D" vrissede hun tilbage
Hun ville ikke kigge efter om det nu også ER en lille pige vi skal have "det interesserer jeg mig jo ikke for" - nej, men måske de kommende forældre gør!? dumme kælling
Hun sagde stort set intet under scanningen, og både Daniel og jeg blev lidt nervøse over at hun ikke forklarede hvad der skete (specielt fordi de jo scanner hjertet rigtig længe for at få alt med). Hun talte til Daniel 2 gange under hele scanningen - begge gange "er du med derovre på pinden" (ikke på en sjov, sød eller frisk måde)

Jeg ved godt hun sikkert havde haft en lang dag og er træt af at sige de samme ting til alle der kommer derind, men for os er det jo virkelig vigtigt at vi får en god oplevelse når vi kommer derind...

Er bare rigtig ked og uoplagt, selvom jeg er lykkelig over at min prinsesse har det godt (vi holder stadig på at første scanning viste det rigtige køn).

øv øv øv!

Tusind tak fordi du læste med..mit lange lange indlæg

knus Caroline, som føler sig helt tom indeni

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

6800

Øv sikke en træls oplevelse som du siger havde hun sikkert haft en træt dag, men derfor skal hun selvfølgelig stadig snakke ordenligt til jer, og give jer en god oplevelse....puha kan blive helt

Anmeld

5. oktober 2009

Mira0911

Caroline86 skriver:

Vi blev vildt dårligt behandlet derinde og hende der scannede os var en dum sur kælling og vi følte os helt tomme indeni da vi gik derfra selvom vi jo havde fået at vide alt var helt som det skulle være, men vores dejlige bebs!

Jeg startede venlig med at bede hende om at sige til hvis det blev nødvendigt at scanne 3D (ved at det nogen gange er nødvendigt for at få det hele med).. Jeg fortalte hende at jeg synes de er lidt uhyggelige, så jeg derfor ville kigge væk hvis det var... "Ja, men jeg kan jo ligesom sagtens se det jeg skal i 2D" vrissede hun tilbage
Hun ville ikke kigge efter om det nu også ER en lille pige vi skal have "det interesserer jeg mig jo ikke for" - nej, men måske de kommende forældre gør!? dumme kælling
Hun sagde stort set intet under scanningen, og både Daniel og jeg blev lidt nervøse over at hun ikke forklarede hvad der skete (specielt fordi de jo scanner hjertet rigtig længe for at få alt med). Hun talte til Daniel 2 gange under hele scanningen - begge gange "er du med derovre på pinden" (ikke på en sjov, sød eller frisk måde)

Jeg ved godt hun sikkert havde haft en lang dag og er træt af at sige de samme ting til alle der kommer derind, men for os er det jo virkelig vigtigt at vi får en god oplevelse når vi kommer derind...

Er bare rigtig ked og uoplagt, selvom jeg er lykkelig over at min prinsesse har det godt (vi holder stadig på at første scanning viste det rigtige køn).

øv øv øv!

Hvad f******* er det for en måde at opfører sig på... Fordi hun har en dårlig dag måske, skal det da slet ikke gå ud over jer eller andre... Hvis hun virkelig er så træt af at sige de samme ting hver dag - SÅ er det godt nok det forkerte job hun har...

Føler med dig...

Hvor blev du scannet henne? Silkeborg sygehus eller En klinik?

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Dutte84 skriver:

Hvad f******* er det for en måde at opfører sig på... Fordi hun har en dårlig dag måske, skal det da slet ikke gå ud over jer eller andre... Hvis hun virkelig er så træt af at sige de samme ting hver dag - SÅ er det godt nok det forkerte job hun har...

Føler med dig...

Hvor blev du scannet henne? Silkeborg sygehus eller En klinik?

det var på Skejby!
Og til NF var de bare så skide søde og dejlige! fik virkelig Daniel med og forklarede og jokede og gjorde ved...hende her var bare så eddike sur

Anmeld

5. oktober 2009

FrkT

Århhhhh søde

Kan godt forstå at du synes at det var en rigtig øv-oplevelse. Det er der ikke noget at sige til!

Uanset om hun har haft en god eller en dårlig dag, så er det fandme (undskyld sproget) hendes job at give hver evig eneste kvinde (med/uden partner) en god oplevelse, og få dem til at føle sig trygge, så de ikke tvivler på om hvorvidt de får fortalt hvis der er noget galt eller ej. Det er simpelthen virkelig dårligt! Og jeg synes helt seriøst I skal klage til chefen på stedet, for at undgå at andre får samme dårlige oplevelse som jer. For det er bare slet ikke fair. I har jo intet galt gjort.

Synes det er ufatteligt at hun har sådan et job, hvis hun ikke engang er stand til at have et smil på jobbet, hvilket i den branche er meget vigtig, om hun så har haft en dårlig dag eller ej!

Sender dig et STOOOOOOORT

Er da i det mindste glad for at høre at den lille prinsesse har det godt derinde

Knus

Anmeld

5. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

Ej det er sgu da for meget af det god..Klager i ikke...Jeg have bedt om en ny MD scaningen.Hvis man kan det...

Håber ellers det var super skøn af se den lille derinde...
Mvh Henriette 28+6

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Henriette.S.J. skriver:

Ej det er sgu da for meget af det god..Klager i ikke...Jeg have bedt om en ny MD scaningen.Hvis man kan det...

Håber ellers det var super skøn af se den lille derinde...
Mvh Henriette 28+6

jeg orker ikke klage over hende! tror ikke det hjælper noget alligevel... vi følte os bare så snydt da vi gik derfra...
Heldigvis har jeg jo min mor som kan give os en god scanning senere, hvor vi så også (forhåbentlig) kan få bekræftet kønnet... priser mig endnu mere lykkelig for hende lige nu...

Det er altid dejligt at se den lille spilopmager derinde

Anmeld

5. oktober 2009

dorthemus

Caroline86 skriver:

jeg orker ikke klage over hende! tror ikke det hjælper noget alligevel... vi følte os bare så snydt da vi gik derfra...
Heldigvis har jeg jo min mor som kan give os en god scanning senere, hvor vi så også (forhåbentlig) kan få bekræftet kønnet... priser mig endnu mere lykkelig for hende lige nu...

Det er altid dejligt at se den lille spilopmager derinde

Søde Caroline...sikke dog en rædsom oplevelse Sikke en idiot!! Jeg ville altså klage...også på vegne af andre der ikke har den mulighed som I har med din mor. Det skal hun altså ikke slippe godt fra...lang dag eller ej

Dorthe

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Caroline86 skriver:

øv øv øv!

Puha søde!

Jeg var blevet SÅ ked og rasende... og havde nok brokket mig gevaldigt efterfølgende... Sådan tænker jeg det i hvert fald nu... om jeg ville kunne følge det til dørs vides ikke... men har også meget forståelse for at du/I bare ikke orker at tage kampen mod en sur mokke...

Dejligt at du har din gode mor :-) - og endnu engang tillykke med prinsessen!

Anmeld

5. oktober 2009

EliasMinDejligeSøn<3

puha jeg kender det godt!! der er også nogle på hjørring sygehus som bare ikk brude arb der!! så træls sådan noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.