øv... bløder og har ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Det må man godt... jeg har altid lidt af hovedpiner (indtil jeg fik fjernet mine visdomstænder) og fik OK af min læge til panodiler. Så det tror jeg er fint også for dig...

super... håber de fjerner smerten så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

super... håber de fjerner smerten så.

Ja for fanden da!! Det må vi håbe...

Anmeld

5. oktober 2009

Heidi.

LauraLW skriver:

vagtlægen tjekkede min medbragte urinprøve, og den så normal ud. Riget fik en steril urinprøve, og den har jeg ikke fået svar på endnu...

Kan det godt være symptomerne på slem blærebetændelse?

Jeg oplevede i hvertfald det samme i min 1. graviditet. Pletblødte en smule.. Men det var fordi at det havde sat sig til nyrebækken betændelse, og det gjorde rigtig ondt.. Og det gir mange plukveer..

Kh Heidi

Anmeld

6. oktober 2009

LauraLW

Så har jeg snakket med egen læge, de havde ingen tid, men valgte at henvise mig til riget igen... så nu må vi se hvad de siger, eller om det bare er samme besked som sidst.

Anmeld

6. oktober 2009

Nanna1985

Håber på det bedste

Anmeld

6. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

Så har jeg snakket med egen læge, de havde ingen tid, men valgte at henvise mig til riget igen... så nu må vi se hvad de siger, eller om det bare er samme besked som sidst.

Har du været på hospitalet idag så?

Anmeld

6. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Har du været på hospitalet idag så?

ja, er lige kommet tilbage derfra...
Er blevet, podet, testet, trykket, mærket etc (av, øm mave) og umiddelbart kommer blødning fra meget skrøbelige slimhinder, og skal nok regne med at det fortsætter graviditeten ud. - får svar på prøverne, hvis der er noget...
Baby lå bare og sprællede.... vidste nok at den blev filmet.

Anmeld

6. oktober 2009

Lise

LauraLW skriver:

ja, er lige kommet tilbage derfra...
Er blevet, podet, testet, trykket, mærket etc (av, øm mave) og umiddelbart kommer blødning fra meget skrøbelige slimhinder, og skal nok regne med at det fortsætter graviditeten ud. - får svar på prøverne, hvis der er noget...
Baby lå bare og sprællede.... vidste nok at den blev filmet.

jamen, så er alt jo dejligt

Er du rolig nu så? Havde de nogen forklaring på smerter?

Anmeld

6. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

jamen, så er alt jo dejligt

Er du rolig nu så? Havde de nogen forklaring på smerter?

Lidt mere rolig, og det er meget rart. - hvis blødningen bliver værre skal jeg reagere, ellers er det bare det.
- Er dog ærgerlig over at jeg åbenbart ikke er en af dem der har en "nem" graviditet, men det vænner man sig jo til.
Smerterne kunne ikke forklares med andet end at det "nok" var ligamentsmerter, også selvom de sidder længere nede. - Livmoderhals, moderkage, æggestokke etc så fint ud, så det må være ligamenterne der driller og giver mange smerter.

Anmeld

6. oktober 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Hvor er det bare dejligt at høre baby havde det godt derinde.

Men ja, hvor er det bare træls at du skal forberede dig på at det kan vare graviditeten ud. Det er jo aldrig sjovt. Men du skal nok komme igennem og få din dejlige bebs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.