øv... bløder og har ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

LauraLW

Heidi-Godsk skriver:

Hej..

Jeg tænker om du mon har en slem blærebetændelse?? Er du blevet tjekket for det??

Kh Heidi

vagtlægen tjekkede min medbragte urinprøve, og den så normal ud. Riget fik en steril urinprøve, og den har jeg ikke fået svar på endnu...

Kan det godt være symptomerne på slem blærebetændelse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Åh nej søde Laura, jeg kommer lige hjem fra arbejde og læser det her. Det er jeg ked af at læse!

Det er bare ikke sådan, så man skal have ondt og gå og bekymre sig!!! HÅber altså at det blir bedre hurtigt, så du kan gå resten af tiden og glæde dig! Du er alt for langt til bekymringer nu...

stort kram og god bedring!

Hej søde...

Ja det er også det jeg tænker, burde bekymringerne ikke aftage??? Fandme ikke sjovt at være gravid...

Anmeld

5. oktober 2009

dorthemus

Hej Laura
Sikke en grim forskrækkelse, jeg kan sagtens forstå at du er bange
Jeg håber at alt er ok og baby har det godt.

Dorthe...der selv ville gå fuldstændig i panik

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Hej søde...

Ja det er også det jeg tænker, burde bekymringerne ikke aftage??? Fandme ikke sjovt at være gravid...

Men jeg har siddet og kigget tråden igennem og jeg mener, de burde skuda kunne sige, hvad der var galt? altså om det ER blærebetændelse eller noget?

Det er da helt vildt langt ude!!

Jeg glæder mig til at læse i morgen, når du har været til egen læge igen!!

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Men jeg har siddet og kigget tråden igennem og jeg mener, de burde skuda kunne sige, hvad der var galt? altså om det ER blærebetændelse eller noget?

Det er da helt vildt langt ude!!

Jeg glæder mig til at læse i morgen, når du har været til egen læge igen!!

ja det er også lidt det jeg tænker.... hvis jeg bare vidste det var et eller andet... og forhåbentlig noget der kan gøres noget ved, så ville det jo lette helt vildt.... Hvis ikke jeg var gravid lige nu, så havde jeg 100% fundet tampon etc frem, det føles helt som det....

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

LauraLW skriver:

ja det er også lidt det jeg tænker.... hvis jeg bare vidste det var et eller andet... og forhåbentlig noget der kan gøres noget ved, så ville det jo lette helt vildt.... Hvis ikke jeg var gravid lige nu, så havde jeg 100% fundet tampon etc frem, det føles helt som det....

Men hvis det er at man bløder når man er 18 uger henne, så er det jo ikke en sa, så MÅ det jo være noget andet. SA er jo kun inden uge 12... MEN - det er da mega ubehageligt, fordi det jo IKKE skal være sådan jo... 

Hvornår får du svar på den sterile urinprøve?

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Men hvis det er at man bløder når man er 18 uger henne, så er det jo ikke en sa, så MÅ det jo være noget andet. SA er jo kun inden uge 12... MEN - det er da mega ubehageligt, fordi det jo IKKE skal være sådan jo... 

Hvornår får du svar på den sterile urinprøve?

tidligst onsdag.

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

LauraLW skriver:

tidligst onsdag.

Nøøøj, hvor træls!!!!...

Håber du kan finde ro, indtil i morgen, når du skal til lægen!!! 

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Zafir skriver:

Nøøøj, hvor træls!!!!...

Håber du kan finde ro, indtil i morgen, når du skal til lægen!!! 

mange tak søde....

ved du egentlig om man må tage panodiler når man er gravid?

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

LauraLW skriver:

mange tak søde....

ved du egentlig om man må tage panodiler når man er gravid?

Det må man godt... jeg har altid lidt af hovedpiner (indtil jeg fik fjernet mine visdomstænder) og fik OK af min læge til panodiler. Så det tror jeg er fint også for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.