øv... bløder og har ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

LauraLW

Tanja.. skriver:

Jeg havde ikke voldsomt ondt men en meget tung fornemmelse i underlivet   Ville bare så gerne have svar på alt muligt og ingen kunne hjælpe ,, Turde til sidst dårligt gå på toilettet ..  Det var ligesom om når min livmoder var fyldt op med blod så tømtes den ,, Helt sort blod   , puha det var altså grimt ,, Men fik da stor flot sund dreng

ja det må man sige, godt det endte lykkeligt :-)

Lyder godt nok som en hård omgang, det ville lige nu knække mig helt tror jeg - synes det gør mig skrøbelig det her...

vildt hvad nogle kvinder skal igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

N&J

LauraLW skriver:

Nej det synes jeg ikke.... det er mere som slemme mens smerter med de der sammentrækninger, føler der er noget der vil af med noget...

Det var vist noget lign jeg havde, til sidst fik jeg bare vænnet mig til.. men jeg havde også en lillesøster, der var 2 mdr. længere henne end mig og hun havde endnu skærkere mens lignende, tit kunne hun ikke andet end at ligge i sengen, så det trøstede jeg mig lidt ved... og vi har begge fået to raske sunde børn, men har slappet ekstra af når smerterne har været meget slemme...

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

ja det må man sige, godt det endte lykkeligt :-)

Lyder godt nok som en hård omgang, det ville lige nu knække mig helt tror jeg - synes det gør mig skrøbelig det her...

vildt hvad nogle kvinder skal igennem!

Skal du ikke undersøges yderligere ????  Holder de ikke øje med dig tænker jeg på ??

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Tanja.. skriver:

Skal du ikke undersøges yderligere ????  Holder de ikke øje med dig tænker jeg på ??

Lige nu er beskeden at hvis det bliver værre, skal jeg ringe til vagtlægen, som så skal henvise til samme sted som jeg var i lørdags... ellers skal jeg kontakte egen læge imorgen.

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Lise skriver:

Hej Laura,

Det lyder bestemt ikke sjovt! jeg blødte flere gange under min første graviditet, og der var ikke noget galt. Og det ved vi jo alle sammen, at man sagtens kan bløde uden at noget er galt, men man vil da bare helst være fri.... Forstår din bekymring, men håber for dig, at den lille har det fint derinde, og bliver hvor den er indtil det bliver marts!

Har du talt med læge/fødegang om det idag?

Hej

Ja, og skal kontakte vagtlæge hvis det bliver værre, og så skal de henvise til samme sted som jeg var i lørdags. ellers egen læge....

Men ja, ved desværre det er normalt.. men øv, det vækker minder fra min abort, og det er sku ikke sjovt...

Laura

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Lige nu er beskeden at hvis det bliver værre, skal jeg ringe til vagtlægen, som så skal henvise til samme sted som jeg var i lørdags... ellers skal jeg kontakte egen læge imorgen.

Jeg rendte dem simpelthen på dørene konstant   De sagde det var ok så ikke jeg behøvede at gå og være nervøs .

Anmeld

5. oktober 2009

LauraLW

Tanja.. skriver:

Jeg rendte dem simpelthen på dørene konstant   De sagde det var ok så ikke jeg behøvede at gå og være nervøs .

Ja... det er også lidt det jeg kommer til, hvis ikke jeg føler der sker noget, eller de lytter til mig... men lige nu prøver jeg trods alt at se tiden an.

Anmeld

5. oktober 2009

Mca<3

LauraLW skriver:

Ja... det er også lidt det jeg kommer til, hvis ikke jeg føler der sker noget, eller de lytter til mig... men lige nu prøver jeg trods alt at se tiden an.

Jeg krydser fingre for alt er ok

Anmeld

5. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åh nej søde Laura, jeg kommer lige hjem fra arbejde og læser det her. Det er jeg ked af at læse!

Det er bare ikke sådan, så man skal have ondt og gå og bekymre sig!!! HÅber altså at det blir bedre hurtigt, så du kan gå resten af tiden og glæde dig! Du er alt for langt til bekymringer nu...

stort kram og god bedring!

Anmeld

5. oktober 2009

Heidi.

Hej..

Jeg tænker om du mon har en slem blærebetændelse?? Er du blevet tjekket for det??

Kh Heidi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.