Hukommelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kan være mange ting. Både alvorlige og knap så alvorlige. 

Du skal i den grad til lægen.

kort oprids: stress, depression, svulst, skade efter ulykke, diabetis, 100 hjernesygdomme, demens ( kender ikke din alder men gætter dog på at dette ikke er aktuelt) osv. Du skal helt sikkert tjekkes hos lægen.

har du altid været dårlig til at huske og det nu er blevet værre eller er det kommet pludseligt eller snigende ? 

Er det værre hvis du ikke har spist, eller på bestemte tidspunkter? 

Dette er ting du kan prøve at tænke over og evt spørge din familie for et mønster kan give en ide om hvad det er.. 

Jeg er 26 så dements satser jeg ikke på at det er. 

Nej, det gør ingen forskel på hvad jeg spiser og dagene. Det er hver eneste dag og det bliver værre for hvor mdr  der går. 

Jeg har altid været god til at huske, men  for et årstid siden ændrede det sig og nu er det bare rigtig slemt. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2017

Miti's mama

Lyder som stress. Til lægen med dig. Tag evt nogle stress tests på nettet selv. Jeg havde noget lignende og ekstra vand samt noter og kalender på telefonen hjalp mig indtil jeg fik styr på det igen.

Anmeld Citér

8. januar 2017

Anonym trådstarter

Miti's mama skriver:

Lyder som stress. Til lægen med dig. Tag evt nogle stress tests på nettet selv. Jeg havde noget lignende og ekstra vand samt noter og kalender på telefonen hjalp mig indtil jeg fik styr på det igen.

Det har jeg prøvet. Den skriver meget stresset oppe i det røde 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.