Mine er snart 5,8,10.. De skændes, vil ikke det samme, driller hinanden konstant, tigger om ditten og datten når de er hjemme.
Elsker ferie, men må konstatere at ferie ikke er ferie som før man fik børn. At sidde i en stol med en god bog og en kop varm kakao, sker bare aldrig hvis børnene er hjemme. De taler uafbrudt, hvis ikke den ene, så den anden eller tredje.
Når de går i seng her i ferien mellem 20-21.30, er jeg fuldstændig kvæstet i hovedet.
Jeg værdsætter tiden.med mine børn, men man er bare på konstant, især når vejret er dårligt og kammeraterne ikke kan lege, hvilket har været tilfældet med de fleste juleferier, efterårsferien og vinterferien.
Sommerferien er rarest, men en smule bedre vejr, flere muligheder for at nyde naturen uden at være pakket ind som eskimo Og flere børn er ude og lege sammen, så kan jeg måske læse tre sider af gangen i min bog inden jeg bliver afbrudt 
Men jeg har virkelig nydt juletiden med dem, og værdsat hver dag i december med kage, pynt og hygge.
Lige nu slås de bare konstant, driller dagen lang, små ting der får den ene til at flippe eller tude. De kan ikke enes hverken i bil eller hjemme. Så, nu tror jeg de er klar til at lege med andre i skole og børnehave, så de også får lidt fri fra hinanden.