lineog4 skriver:
Jeg er så modsat de fleste kan jeg se: jeg synes hverdagen er pisse hård, op kl 5.30, drøne på arbejde undervise og passe andre folks børn og være fuldstændig brugt når jeg rammer hjemmet tidligst kl 16, der har jeg brugt alt hvad jeg har af omsorg, tålmodighed, pædagogiske evner og lyst til at høre om pokemon. Mens ferierne er der hvor jeg bruger alt omsorgen, tålmodigheden, pædagogiske evner og tid til at høre pokemon på mineegne børn 
elsker at have ferie
Jeg elsker også ferierne .
Det er der vi spiller spil til langt ud på aftenen.
Bager og spiser alt for meget kage .
Der der er tid til 100 procent nærvær omsorg og bare at være til med mine børn
Hverdagen med 5 små børn og en far der aldrig er hjemme og mit eget firma er til gengæld hård med alt det man skal nå krydret af at jeg ikke synes det er fedt at mine børn skal passes af andre imens jeg tjener penge for at betale for pasning.
Så du er ikke den eneste der elsker ferie og ser frem til hver eneste en selv om mine unger ikke er engle og de kan skændes slås og roder så er jeg måske sådan fordi det er 2 omgang med små børn og jeg ved hvordan det føles når ens barn ikke længere synes det er fedt at være sammen med sine forældre. . .
Så savner man tiden med uendelige mængder kram ubetinget kærlighed og at man er nummer 1 i ens børns verden.
Anmeld
Citér