Mikkelmusen skriver:
Jeg må indrømme at jeg ret tit sidder og kigger med herinde og for det meste aner jeg ikke hvad jeg skal svare på div. indlæg. Hvis jeg opholder sig lidt på øffen og har lyst til at svare på et indlæg så trykker jeg besvar, skriver et par linjer, men beslutter så at lukke siden ned i stedet. Fordi enten bliver man hugget ned for sin mening ( selvom det var den de spurgte om? ) eller også får man intet svar tilbage.
Jeg ville rigtig gerne skrive herinde hver dag, men jeg synes bare der er så meget som jeg egentlig ikke interesserer mig for... Det lyder sgu nok forkert, men skrev jeg anerledes ville jeg lyve. Og jeg kan jo heller ikke interessere mig for alting 
Nu håber jeg sgu ikke der er nogen der tager det ilde op, for det er ikke meningen.
Jeg vil dog også lige sige at vi har masser at se til om aftenen for tiden. Ulvetime med 2 tøser er ikke altid sjov. Men de er nu søde nok resten af dagen 
Men jeg kan benytte lejligheden til lige at opdatere lidt. Filuca har fundet ud af at tusser er meget sjove og kan tegne på alt...! Hun har nu masser af papir at tegne på men altså, bordet er ofte sjovere at tegne på. Så vi skal ha investeret i en fin voksdug snart. Hun bliver også mere og mere glad for Fiona hver dag, og har egentlig været det fra starten. Hun vil så gerne lige tørre hende om munden når hun savler lidt og snakke med hende. Det er SÅ sødt, og man bliver helt blød om hjertet.
Fiona er nu snart 4 mdr og vokser godt. Vi skal snart ha SP igen, og så må vi se hvad hun vejer. Sidst var det 6,6 kg
Hun pludrer løs og har fundet sine hænder og sine fødder som hun hiver godt i. Hun er bare evigt glad og smiler lige når hun vågner og er faktisk super glad det meste af dagen. Jeg synes hun er så nem, men det siger de jo at nr 2 er 
Med kæresten kører det egentlig fint, men lige for tiden er vi begge meget trætte og jeg kan ikke huske hvornår vi bare har siddet sammen og puttet. Lidt øv, men jeg synes nu ikke vi er vildt stressede eller frustrerede over det, heldigvis.
Så fik jeg da alligevel skrevet en laaang smøre 
Hejsa Hunni
Dejligt at høre fra dig! Tænk at Fiona er 4 måneder!! Tiden flyver. Smider du ikke et par billeder af hende - og gerne med Filuca også... Jeg vil gerne se hvor store de er blevet!
Et eller andet sted er det vel bare et godt tegn at vi ikke skriver så meget herinde længere - det tyder jo på at vore virkelige liv kræver vores tilstedeværelse (på godt og ondt). Det ville vel næsten være lidt sølle hvis vi alle sad her time efter time, dag efter dag og rygklappede hinanden side op og side ned??
Anyways.. dejligt med update fra dig.
Marie - videre med tøjvask og sammenlægning
Anmeld