gad vide om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. oktober 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

he he... Kan du huske "den lange" på NB... Fnis... Those were the days!

HAHA 
Det var så skide hamrende sjovt (Og faktisk dobbelt så pinligt!)

Kom lige til at tænke på den planlægningssamtale vi havde før et babymøde på msn med Kalah, Sloggi og Bacon..
Den med måtten og lujer-hotlinen..
Jesus! Jeg tror faktisk jeg var ved at tisse lidt i bukserne af grin den aften..

Dengang med Landligfyr var nu heller ikke værst!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. oktober 2009

ivfmarie

Kaufie skriver:

Kan det tænkes det er ved at finde et mere naturligt leje?

Det er jo ingen hemmelighed at vi har været den mest aktive gruppe - både her og på NB - men det måtte jo næsten komme - nedgangsperioden - hvor sørgeligt det end lyder - for der er virkelig nogen, der har brugt RIGTIG meget tid herinde - ingen nævnt, ingen glemt

For mit eget vedkommende er jeg aktiv på samme niveau som altid - men det har så heller aldrig været i Superligaen......

Håber I holder ved - omend på et lavere niveau - for I er sørme nogen darjlige damer.....

Ellers skulle vi alle gå på barsel igen....samtidig.....

Ingen barsel til mig, tak...
Men hvis I er med, så har vi en aftale når jeg går på pension!!

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

ivfmarie skriver:

Ingen barsel til mig, tak...
Men hvis I er med, så har vi en aftale når jeg går på pension!!

Så flytter vi sgu i ollekolle sammen

Anmeld

5. oktober 2009

Nadi

Altså jeg er tit ved at skrive et indlæg om et eller andet, men når jeg så er nået halvvejs igenenm synes jeg alligevel det er noget meget ligegyldigt jeg sidder og skriver, og tænker at der alligevel ikke er nogen som gider læse det. Og hvis der er nogle som gider læse det gider de alligevel ikke besvare det. Det er meget nemmere at svare på indlæg end at oprette dem!

Men jeg håber da inderligt at X-factor dagene kommer igen  Det var sjåv og ballade for alle pengene!!

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Nadi skriver:

Altså jeg er tit ved at skrive et indlæg om et eller andet, men når jeg så er nået halvvejs igenenm synes jeg alligevel det er noget meget ligegyldigt jeg sidder og skriver, og tænker at der alligevel ikke er nogen som gider læse det. Og hvis der er nogle som gider læse det gider de alligevel ikke besvare det. Det er meget nemmere at svare på indlæg end at oprette dem!

Men jeg håber da inderligt at X-factor dagene kommer igen  Det var sjåv og ballade for alle pengene!!

Det kender jeg godt..
Opretter tit indlæg som jeg alligevel beslutter mig for at slette når jeg når halvvejs.
Det er bare lige som om at man ikke rigtig har noget at sige mere..
De sidste mange indlæg jeg har startet de sidste par uger har bare været updates og billeder..

Øv, vi må håbe at der sker noget spas nu når vi snart skal opholde os mere indendøre med den der familie

Anmeld

5. oktober 2009

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

årh nej du må ik sige til mig det tager lang tid... haha for jeg gider jo ik bruge al min energi på det..

men nu tager jeg det som et projekt som alle andre projekter..   har jo lige været på projektleder kursus..  så det er med at sætte sig et tidskema med nogle milepæle og se de forskellige risci der er for at projektet ikke skal lykkedes også have små B-planer i ærmet.   lyder flot ik.. haha

og selvfølgelig kommer jeg den 24, would not miss it for a million. Om jeg så skulle køre til verdens ende..  

Susan jeg er selv medlem på madlog, og jeg synes altså ikke at det er så slemt igen, det der tager tid vil jeg sige er lige at veje det af du skal spise... Men efter du har vejet morgenmaden af 3 dage, så ved man godt ca hvor meget 50 gr. kelloggs special k fylder i en tallerken. og hvor meget 300 gr grøntsager fylder på tallerkenen om aften... 

Frokosten vejer du bare af når du alligevel har fat i den for at smøre madpakken, hvis du altså har madpakke med...

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

Trold skriver:

Susan jeg er selv medlem på madlog, og jeg synes altså ikke at det er så slemt igen, det der tager tid vil jeg sige er lige at veje det af du skal spise... Men efter du har vejet morgenmaden af 3 dage, så ved man godt ca hvor meget 50 gr. kelloggs special k fylder i en tallerken. og hvor meget 300 gr grøntsager fylder på tallerkenen om aften... 

Frokosten vejer du bare af når du alligevel har fat i den for at smøre madpakken, hvis du altså har madpakke med...

ja jeg kommer nok hurtigt ind i en rytme, hvor man sådan rundt regnet kender de forskellige madvarers´s "værdi" , sådan var det hvert fald den gang jeg brugt WW´s metode.

jeg har den åbent hele dagen på job og så kan jeg løbende skrive ind. Den største udfordring er jo nok aftensmaden. Er sgu alligevel ikke hver dag jeg får åbnen comp om aftenen, men så må jeg bare skrive det ned og taste det ind dagen efter.

hvis du har nogle fif eller gode triks vdr programmet så kom endelig med det..

Anmeld

5. oktober 2009

linemus

Jeg er også bange for, at den faldende aktivitet herinde smitter og får flere og flere til at lade være med at skrive, for "det er jo også ligegyldigt" det man har at sige. Men det er jo alle disse "ligegyldige" indlæg, der har fået os til at blive ved og lære hinanden at kende. Og hvem ved, hvad et "ligegyldigt" indlæg kan ende med at blive til, hvis der først blive svaret på det.

Jeg er så nok en af dem, der stadig "bor" herinde   Men det er jo også nemmere, når jeg ikke har job, og når manden ofte er væk om aftenen.

Synes vi har så meget sammen både os der har mødt hinanden og os der ikke har, så jeg håber vi bliver ved i mange år endnu. Og så skal der bare være plads til, at man har en travl periode, eller kun har tid til at kigge forbi en gang imellem. Bare man da lige kigger forbi

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Synes vi har så meget sammen både os der har mødt hinanden og os der ikke har, så jeg håber vi bliver ved i mange år endnu. Og så skal der bare være plads til, at man har en travl periode, eller kun har tid til at kigge forbi en gang imellem. Bare man da lige kigger forbi

Amen to that!!  

Anmeld

5. oktober 2009

Mikkelmusen

Jeg må indrømme at jeg ret tit sidder og kigger med herinde og for det meste aner jeg ikke hvad jeg skal svare på div. indlæg. Hvis jeg opholder sig lidt på øffen og har lyst til at svare på et indlæg så trykker jeg besvar, skriver et par linjer, men beslutter så at lukke siden ned i stedet. Fordi enten bliver man hugget ned for sin mening ( selvom det var den de spurgte om? ) eller også får man intet svar tilbage. 

Jeg ville rigtig gerne skrive herinde hver dag, men jeg synes bare der er så meget som jeg egentlig ikke interesserer mig for... Det lyder sgu nok forkert, men skrev jeg anerledes ville jeg lyve. Og jeg kan jo heller ikke interessere mig for alting

Nu håber jeg sgu ikke der er nogen der tager det ilde op, for det er ikke meningen. 

Jeg vil dog også lige sige at vi har masser at se til om aftenen for tiden. Ulvetime med 2 tøser er ikke altid sjov. Men de er nu søde nok resten af dagen

Men jeg kan benytte lejligheden til lige at opdatere lidt. Filuca har fundet ud af at tusser er meget sjove og kan tegne på alt...! Hun har nu masser af papir at tegne på men altså, bordet er ofte sjovere at tegne på. Så vi skal ha investeret i en fin voksdug snart. Hun bliver også mere og mere glad for Fiona hver dag, og har egentlig været det fra starten. Hun vil så gerne lige tørre hende om munden når hun savler lidt og snakke med hende. Det er SÅ sødt, og man bliver helt blød om hjertet. 

Fiona er nu snart 4 mdr og vokser godt. Vi skal snart ha SP igen, og så må vi se hvad hun vejer. Sidst var det 6,6 kg Hun pludrer løs og har fundet sine hænder og sine fødder som hun hiver godt i. Hun er bare evigt glad og smiler lige når hun vågner og er faktisk super glad det meste af dagen. Jeg synes hun er så nem, men det siger de jo at nr 2 er

Med kæresten kører det egentlig fint, men lige for tiden er vi begge meget trætte og jeg kan ikke huske hvornår vi bare har siddet sammen og puttet. Lidt øv, men jeg synes nu ikke vi er vildt stressede eller frustrerede over det, heldigvis. 

Så fik jeg da alligevel skrevet en laaang smøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.