gad vide om

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. oktober 2009

Susan1978

vi bare generalt er for kedelige eller ikke interessante mere ellers sådan noget.

Jeg synes vi mister flere og flere af gruppen..

Loggi, nymor, kalaha, Hyner  osv... synes faktisk der er en del man ikke hører fra mere når man lurer medlemmer af denne gruppe igennem.

gad vide om jeg også burde holde en pause..  og se at få "muget ud i alt det jeg gerne vil ha ordnet, som gang på gang lige blir udskudt.. hihi

bare et lille pip herfra.

glæder mig til vi skal til fyn! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. oktober 2009

Plysbjørnen

Det håber jeg da ikke du gør... Men ja der er godt nok mange der falder fra efter hånden, synes det er rigtigt trist, selv om jeg aldrig har mødt nogen af jer. 

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Uhhh Susan.. jeg har tænkt det samme.. Prøver at fortrænge, men tanken dukker op igen og igen: Er vi  ved at gå fra hinanden?

Det er vi vel ikke - for dem der ikke er her nu, kan jo altid komme tilbage.
Men det er jo unægtelig lidt kedeligt når så mange af de "gamle" tøser ikke smider deres daglige indlæg længere.
Helt personligt gør det altså at jeg ikke selv er så aktiv - kigger da forbi et par gange om dagen, men der er ikke rigtig gang i den, og så skriver jeg ikke noget.
Er det nu sådan alle har det - så er det jo en dum spiral der efterhånden ryder juligruppen for aktive medlemmer .

Jeg håber lidt at der kommer mere gang i os igen, nu hvor de lange mørke aftener gør sit indtog. Der kommer ihvertfald flere hjemme-aftener for mit vedkommendes skyld, så jeg tror da at jeg kommer mere på...

Marie - fri i dag efter er lang og hård arbejdsweekend...

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Uhhh Susan.. jeg har tænkt det samme.. Prøver at fortrænge, men tanken dukker op igen og igen: Er vi  ved at gå fra hinanden?

Det er vi vel ikke - for dem der ikke er her nu, kan jo altid komme tilbage.
Men det er jo unægtelig lidt kedeligt når så mange af de "gamle" tøser ikke smider deres daglige indlæg længere.
Helt personligt gør det altså at jeg ikke selv er så aktiv - kigger da forbi et par gange om dagen, men der er ikke rigtig gang i den, og så skriver jeg ikke noget.
Er det nu sådan alle har det - så er det jo en dum spiral der efterhånden ryder juligruppen for aktive medlemmer .

Jeg håber lidt at der kommer mere gang i os igen, nu hvor de lange mørke aftener gør sit indtog. Der kommer ihvertfald flere hjemme-aftener for mit vedkommendes skyld, så jeg tror da at jeg kommer mere på...

Marie - fri i dag efter er lang og hård arbejdsweekend...

årh ja -  tænk hvis vi går fra hinanden.. det er jo nærmest som et forhold vi har her.. haha
men ja vi håber på bedre tider, nu de  mørke aftenener alligvel skal bruges foran brændeovnen med varm te.

Men det er da dejligt at der stadig er mange som er her.

jeg har meldt mig ind i madlog igår aftes, så nu har jeg da det projekt at gå igang med.. 

jeg vil jo så gerne af med de dumme kilo og jeg har sat mig det  mål at det skal nås inden min søster skal giftes d 15 maj 2010. Så jeg har 31 uger at komme af med 10 kg.  (8 kg er jeg også tilfreds med)

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Susan1978 skriver:

årh ja -  tænk hvis vi går fra hinanden.. det er jo nærmest som et forhold vi har her.. haha
men ja vi håber på bedre tider, nu de  mørke aftenener alligvel skal bruges foran brændeovnen med varm te.

Men det er da dejligt at der stadig er mange som er her.

jeg har meldt mig ind i madlog igår aftes, så nu har jeg da det projekt at gå igang med.. 

jeg vil jo så gerne af med de dumme kilo og jeg har sat mig det  mål at det skal nås inden min søster skal giftes d 15 maj 2010. Så jeg har 31 uger at komme af med 10 kg.  (8 kg er jeg også tilfreds med)

Det lyder som en god plan.
Har selv været madlogger, og det virkede for mig. Det tager bare lang tid, synes jeg, og derfor stoppede jeg da  min barsel var slut.
Kommer du forresten med til Fyn den 24.?

Marie

Anmeld

5. oktober 2009

Tynen

Har selv tænkt tanken mange gange de sidste par uger.
Der bliver virkelig mere og mere dødt herinde

Synes det er sørgeligt, for hold op hvor har vi bare haft mange gode og sjove stunder "sammen" bag skærmen, men man kan jo desværre ikke tvinge folk til ikke at forlade os

Har som Ivfén skriver selv den følelse at man ikke rigtig gider at skrive noget, mest fordi man ikke rigtig ved om folk egentlig gider at læse det.
Og ja, det er en rigtig dum spiral.

Håber virkelig at der kommer mere gang i den når vi går vinteren i møde.
Savner sgu de gode gamle X-factor dage hvor der hurtigt blev oprettet en 20-30sider på 3 kvarter.. Det var sgu tider

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

ivfmarie skriver:

Det lyder som en god plan.
Har selv været madlogger, og det virkede for mig. Det tager bare lang tid, synes jeg, og derfor stoppede jeg da  min barsel var slut.
Kommer du forresten med til Fyn den 24.?

Marie

årh nej du må ik sige til mig det tager lang tid... haha for jeg gider jo ik bruge al min energi på det..

men nu tager jeg det som et projekt som alle andre projekter..   har jo lige været på projektleder kursus..  så det er med at sætte sig et tidskema med nogle milepæle og se de forskellige risci der er for at projektet ikke skal lykkedes også have små B-planer i ærmet.   lyder flot ik.. haha

og selvfølgelig kommer jeg den 24, would not miss it for a million. Om jeg så skulle køre til verdens ende..  

Anmeld

5. oktober 2009

Susan1978

Tynen skriver:

Synes det er sørgeligt, for hold op hvor har vi bare haft mange gode og sjove stunder "sammen" bag skærmen, men man kan jo desværre ikke tvinge folk til ikke at forlade os

Har som Ivfén skriver selv den følelse at man ikke rigtig gider at skrive noget, mest fordi man ikke rigtig ved om folk egentlig gider at læse det.

Savner sgu de gode gamle X-factor dage hvor der hurtigt blev oprettet en 20-30sider på 3 kvarter.. Det var sgu tider

årh ja X-faktor aftenerne...   De var fede... men det kommer jo snart igen..

så mon vi er på igen?.. var godt nok lidt asocialt  der hjemme at jeg sad og grinede af min computer i stedet for at hygge med familien..   men det var Sjåååvvv..

Anmeld

5. oktober 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

he he... Kan du huske "den lange" på NB... Fnis... Those were the days!

Anmeld

5. oktober 2009

Kaufie

Kan det tænkes det er ved at finde et mere naturligt leje?

Det er jo ingen hemmelighed at vi har været den mest aktive gruppe - både her og på NB - men det måtte jo næsten komme - nedgangsperioden - hvor sørgeligt det end lyder - for der er virkelig nogen, der har brugt RIGTIG meget tid herinde - ingen nævnt, ingen glemt

For mit eget vedkommende er jeg aktiv på samme niveau som altid - men det har så heller aldrig været i Superligaen......

Håber I holder ved - omend på et lavere niveau - for I er sørme nogen darjlige damer.....

Ellers skulle vi alle gå på barsel igen....samtidig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.