Kære alle mødre og gerne fædrene også.
Min kæreste og jeg er desværre gået fra hinanden. Sammen har vi to små guldklumper. Den store er lige fyldt 3 år og lillebror er 5 måneder.
Faren har desværre ikke været her meget og prioritet arbejde og fritid meget højt. Det har aldrig generet mig. Tværtimod har jeg beundret hans vilje for, at arbejde og kæmpe for hvor langt han er nået i dag. Det er så sejt!
Jeg har derimod været her for vores børn døgnet rundt og jeg elsker livet som mor.
Det har fungeret fint, indtil nu. Og nu fungere vi bare ikke som par længere, men vi skilles som rigtig gode venner.
Vi er begge enige i, at han skal bruge mere tid sammen med børnene så de kan knytte bånd.
Foreløbig lyder aftalen, at han er her to gange om ugen. En formiddag alene med lillemand og en eftermiddag med begge børn. Fra 1/1 får han storesøster med hjem hver anden weekend.
I går ville vi underskrive en samværs/kontrakt/aftale.
Da vi nåede til feriesamvær gik den så gal. Hans forældre har købt en rejse sydpå i 3 uger hvor ham og børnene er inviteret med. Jeg mener personligt ikke, at hverken den ene eller anden kan undvære mig og sine trygge faste rammer i 3 uger?
Er jeg helt urimelig? Hvor længe varighed er jeres på samme alder på samvær ad gangen? Er det nået jeg skal sige vi tager når vi kommer over på den anden, og samværet forhåbentlig knytter de bånd som mangler.
Takker på forhånd for kommende input. Er helt på bar bund i det her.
Anmeld
Citér