Hvor er det bare ØV, at far og bedsteforældre sætter deres egne behov over ungernes
.
Børn er forskellige, men en på 5 mdr (knap 1 år til den tid), kan ikke undvære sin primære omsorgsperson i 3 uger. Min dreng på 13 mdr kan endnu ikke undvære mig en nat
. Min mand er meget på og alligevel er han først begyndt at kunne putte nu (ikke altid, men nogen gange).
Den 3 årige kunne måske godt klare 3 uger, men så kræver det vist at far sadler om og priotere hende, så hun bliver tryg ved ham. Men hvis han altid har prioteret sit arbejde/fritid, så kommer det næppe til at ske.
Jeg håber for dine unger at han vågner op og indser at tid med dem er meget vigtigere end fritid og arbejde
. Du gør det det godt. Du lytter til dine ungersbehov
. Havde deres ferie været i DK, så kunne man måske aftale at du kunne hente ungerne efter en uges tid (og evt lade en store blive længere, hvis hun havde mod på det). Men det lyder til at de vil ud af landet og så kan man jo ikke rigtig tage hjem, hvis det går i hårdknude. Jeg må erkende at jeg ikke ville være tryg ved at sende dem afsted, når de voksne allerede nu udviser så dårlig dommekraft
. Jeg håber virkelig at det løser sig
Anmeld
Citér