Ny eller brugt barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2016

Anonym trådstarter

Gittemor09 skriver:

https://m-shopping.coop.dk/kategori/baby/startpakker

Der er nogle gode start pakker hos Coop hvis det er ☺️

Tusind tak  Vi startede ud med at ville have en fra Coop da vi er medlem, men vi er gået væk fra dem da de ikke har alt det vi selv leder efter i vognen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2016

MCIS

Vi køber en ny, da min kæreste nægter at købe en brugt.

Jeg er personligt ligeglad med om den er brugt, men der har han vedlagt veto.

Anmeld Citér

10. december 2016

Anonym trådstarter

MCIS skriver:

Vi køber en ny, da min kæreste nægter at købe en brugt.

Jeg er personligt ligeglad med om den er brugt, men der har han vedlagt veto.

Ja så må man jo give sig når der er vedlagt veto 

Hvilken vogn har I så valgt?

Anmeld Citér

11. december 2016

Tullepoder

Da vi ventede vores første købte vi alt fra nyt, men den holdning har ændret sig lidt som årene er gået. Hvis vi skulle have flere børn ville vi købe en brugt. Dog ville jeg aldrig bruge en brugt madras. Det bryder jeg mig ikke om, heller ikke til mig selv. 

Anmeld Citér

12. december 2016

MCIS

Vi har ikke valgt nogen endnu Har dog været ude og kigge to gange. 

Ved dog det ikke skal være en kombivogn, som vi faktisk troede i starten.

Var ude og prøve en Stork, men den er desværre for høj til mig.

Min kæreste hælder nu mest til Emmaljunga og jeg hælder mest til en Odder

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

MCIS skriver:

Vi har ikke valgt nogen endnu Har dog været ude og kigge to gange. 

Ved dog det ikke skal være en kombivogn, som vi faktisk troede i starten.

Var ude og prøve en Stork, men den er desværre for høj til mig.

Min kæreste hælder nu mest til Emmaljunga og jeg hælder mest til en Odder

Vi har også været ude at kigge. Fik en mail fra babysam at der lige pt er 20% på alle udstillingsvogne.. ikke lige det tilbud jeg ledte efter, men tæt på. Det er vært at tjekke ud,det gør vi en af dagene. 

Anmeld Citér

12. december 2016

MorTilN

Vi køber ny vogn da det af en eller anden grund er meget vigtigt for mig, når det er vores første barn.

Anmeld Citér

12. december 2016

Anonym trådstarter

Viventerpådig skriver:

Vi køber ny vogn da det af en eller anden grund er meget vigtigt for mig, når det er vores første barn.

Kender jeg godt, sådan har vi det også. 

Anmeld Citér

26. december 2016

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Køb en ny til januarudsalget - som jo nok starter lige om lidt.

Jeg impulskøbte en Odder på X-Dream med punkterfrie jul på kø-tilbud (vi var 4 i butikken, så ikke så meget kø over det). Prisen endte på 4700 kr, fordi jeg gav 200 kr for at få en anden overdel end tilbuddet lød på, nu har jeg  en vogn til en værdi af 9999 kr., regner med at holde pengene nogenlunde hjemme, når den skal sælges....

Undskyld jeg spørger igen.

det tilbud du fik på barnevognen, er det noget lig det tilbud babysam har lige pt og som også starter i morgen d. 27? Med 20% på barnevogne? 

Eller ventede du/i til Aller sidste øjeblik? Vi overveje at køre over i morgen som det første men tænker at 20% ikke lyder nær så godt som det tilbud du fik på barnevognen.

Anmeld Citér

26. december 2016

2babygirls

Spørgsmålet for os er, ny eller brugt barnevogn?

Vi har prøvet at lave nogen pros and cons, men er ikke kommet meget længere endnu.

Vores ønske barnevogn er en Emmaljunga eller Odder banevogn, men da de er ret dyre, er det uden for vores budget at købe dem fra ny. Vi har derfor kigget på dba, og der har de nogen ret fine barnevogne helt ned til 1500 og op til 4000, hvilket er vores maks for en brugt barnevogn.

Vi var ellers fast besluttet på at det skulle være en ny barnevogn. Vi havde valgt en Scandia Barnevogn hos babysam til 5499 kr, og den tror jeg nu vi vil blive glade nok for. Men vi taler stadig om det da vi ikke er nået til selve købet endnu.

Hvad med bakterier og andre ting der kan være i en brugt barnevogn? Handler det bare om at gøre den så ren som muligt inden barnet bruger den?

Hvad er jeres tanker?

Vi købte en ny odder til vores først barn, da den også skulle bruges til barn nr 2 og jeg gerne ville vælge lige den jeg bedst kunne lide, og ikke ville gå på kompromis der med noget!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.